Problem z kartą grafiki ATI Mobility Radeon HD 4250

Data: 2013-01-13 12:13:43
Autor: G Nowak
Problem z kartą grafiki ATI Mobility Radeon HD 4250
I teraz pytania - czy da się coś zrobić, aby w trybie normalnym działało
tak, jak teraz w awaryjnym? I dlaczego tak się dzieje? Czy system nie
wykorzystuje tej uszkodzonej karty? Czy są jakieś programy do
diagnostyki? - wszelkie programy diagnostyczne z biosu nie wykazują
żadnych błędów. Czy ma sens samemu grzebać w laptopie - da się w tym
modelu po prostu wymienić kartę lub pamięć? Moje doświadczenia z
grzebaniem w lapkach skończyły się, gdy pojawiły się ekrany 16:9, więc
dosyć dawno...

Przypuszczalnie zapchane chlodzenie spowodowalo odklejenie sie Gpu od plyty glownej. Dla pewnosci mozesz zamienic kosci Ramu miejscami, ale te czesto sie nie psuja. Co zrobic? Jesli masz w sobie zylke odkrywcy mozesz grzac to w piekarniku lub opalarka. Jesli nie, czeka Cie wymiana plyty albo przelutowanie Gpu w serwisie.

--
Pozdr

Data: 2013-01-13 17:19:40
Autor: qwerty
Użytkownik "G Nowak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XxxIs.628$iP.395@fx21.fr7...
[...]

Radzisz mu użycie piekarnika jednocześnie przelutowywanie kości ramu...

Data: 2013-01-13 21:50:41
Autor: G Nowak
On 13/01/2013 16:19, qwerty wrote:
[...]

Ram nie jest wlutowany.

--
Pozdr

Data: 2013-01-14 06:57:08
Autor: qwerty
Problem z kartą grafiki ATI Mobility Radeon HD 4250
Użytkownik "G Nowak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:Q_FIs.598$9K.503@fx17.fr7...
Ram nie jest wlutowany.

Sam mówisz, żeby kości zamienił miejscami.

Data: 2013-01-14 08:17:43
Autor: G Nowak
On 14/01/2013 05:57, qwerty wrote:
Użytkownik "G Nowak"  napisał w wiadomości grup
Ram nie jest wlutowany.

Sam mówisz, żeby kości zamienił miejscami.

Sorry, chodzilo mi o moduly. Jak moglem zapomniec, ze teraz juz nie doklada sie pojedynczych kosci. Coz za przeoczenie... ;)

--
Pozdr

Data: 2013-01-13 19:10:56
Autor: Irokez
Użytkownik "G Nowak" <gnowak84.wytnijto@gmail.com> napisał w wiadomości news:XxxIs.628$iP.395fx21.fr7...

[...]

Piekarnik? opalarka??
Jak mu nie zależy na laptopie to czemu nie. Mi nie zależało na GF7600 to wsadziłem do piekarnika. Trzeba było wymienić potem wszystkie kondensatory ale ożyła i działa. Potem płyta główna opalarką - odpadł mostek, PCB zrobiło się brazowe i tyle... ale też mi nie zależało.
Teraz kupiłem HotAir (było 6x taniej niż kupno nowych kluczy do Laguny) i być może jakby mi nie zależało to bym spróbował i tym, ale raczej proponuję serwis zaopatrzony w sprzęt i postawienie na nowo BGA.

--
Irokez

Data: 2013-01-13 21:52:32
Autor: G Nowak
[...]

Co to HotAir? Moj kolega mial lutownice z grillem i lampa na podczerwien za prawie 1000 funtow. Czy to cos podobnego?

Laguna...? Nie mow. Kobieta ma Clio, ten sam temat... ;)

Data: 2013-01-14 17:50:00
Autor: Irokez
Użytkownik "G Nowak" <gnowak84.wytnijto@gmail.com> napisał w wiadomości news:y0GIs.599$9K.227fx17.fr7...
[...]

Nie, to taka opalarka ale user-friendly dla elektronika.
Jakbym miał serwis i zarabiał na tym to też bym sobie taką z grillem kupił.

Laguna...? Nie mow. Kobieta ma Clio, ten sam temat... ;)

:)

--
Irokez

Problem z kartą grafiki ATI Mobility Radeon HD 4250