Problem z kart± grafiki ATI Mobility Radeon HD 4250

Data: 2013-01-14 18:17:45
Autor: Q
Problem z kart± grafiki ATI Mobility Radeon HD 4250
Nie wiem do końca, czy piszę na wła¶ciw± grupę, ale nic bardziej stosownego nie znalazłem. Otóż w laptopie HP Presario CQ56 z W7 i z kart± grafiki jak w temacie, ta karta zachowuje się dziwnie.

HD4250 nie ma swojej wlasnej/dedykowanej pamieci
(w przeciwienstwie do np. HD4290)
a objawy, o ktorych piszesz wygladaja na awarie procka od grafiki.
Albo jest wadliwy jakis, albo sie "nieco" odkleil (przegrzanie, zimne luty, itd).

Data: 2013-01-18 22:52:10
Autor: Grzexs
Problem z kartÄ™ grafiki ATI Mobility Ra deon HD 4250
[...]

Pomarudziłem i naprawią na gwarancji, która niby się skończyła, ale jednak obowiązuje.

Tak patrzę na współczesne laptopy i… czasem mi się wydaje, że to po prostu jest tak zrobione, że MUSI się szybko zepsuć. Np. co za idiota wymyślił wlot chłodzenia od spodu…
--
Grzexs

Data: 2013-01-18 21:58:07
Autor: PK
On 2013-01-18, Grzexs <grzexs@gazeta.u-su-nto.pl> wrote:
Tak patrzę na współczesne laptopy i… czasem mi się wydaje, że to po prostu jest tak zrobione, że MUSI się szybko zepsuć. Np. co za idiota wymyślił wlot chłodzenia od spodu…

Pewnie ten "idiota", który zrobił notebooka dla klienta chcącego
małego pudełeczka i wejść na wszystkie znane ludzkości interfejsy
i nośniki danych.

Większość notebooków przez cały czas leży na prostych powierzchniach
(np. biurkach), więc wlot od spodu jest niezłym pomysłem. Projektant
tego notebooka mógłby za to spytać "Kto kupił komputer z wlotem od
spodu i postanowił go udusić? Przecież te wloty nie są jakoś
magicznie zakamuflowane".

pozdrawiam,
PK

Problem z kart± grafiki ATI Mobility Radeon HD 4250