Problem z kawasaki ZX9R 98r

Data: 2012-11-04 19:27:23
Autor: James
Problem z kawasaki ZX9R 98r
"lordpszow" wrote...
Witam mam problem z mym moto ... To moj pierwszy motocykl jest i gdy jezdze a motocykl zagrzeje sie do normalnej temperatury to jak dodaje gazu moto słabnie tak jak by go dusiło na postoju to z chodzi do tak wolnych obrotów ze prawie gaśnie :( nie wiem czym spowodowane to jest ale prosił bym o jakaś pomoc .... pozdrawiam

Czy teraz w szkołach to już nie uczą interpunkcji? O logikę chyba nie mam co pytać.

--
James

Problem z kawasaki ZX9R 98r