Problem z klamkami do hamulców

Data: 2015-04-04 23:18:55
Autor: Akarm
Problem z klamkami do hamulców
mają odległość między
osią obrotu klamki a zaczepem linki 25 mm, a współczesne mają ok. 40 mm.

Jak to człowiek przez całe życie się uczy. Dotąd byłem przekonany że współczesne klamki cantilever nie różnią się od starszych modeli. Cały czas myślałem, że cantilever to cantilever.
Nawet teraz jakoś nie mogę się wyzbyć przekonania graniczącego z pewnością, że to nadal jest to samo.

Nie da się ich użyć.

Ja bym jednak niezbyt mocno ufał tym sklepikarzom i wypróbował nowe klamki cantilever. Tym bardziej, że komplet można kupić za kilkanaście złotych.

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Problem z klamkami do hamulców