Problem z klima - nie dmucha z srodkowych nawiewow

Data: 2019-09-05 20:01:25
Autor: gelu
Problem z klima - nie dmucha z srodkowych nawiewow
witam, mam Problem z klima - nie dmucha z srodkowych nawiewow
insignia
dmucha jedynie na nogi i na szybe, na srodkowe nie dmucha, moze leciutko
co to moze byc ?

Data: 2019-09-05 20:07:42
Autor: Cavallino
W dniu 05-09-2019 o 20:01, gelu pisze:
witam, mam Problem z klima - nie dmucha z srodkowych nawiewow
insignia
dmucha jedynie na nogi i na szybe, na srodkowe nie dmucha, moze leciutko
co to moze byc ?

Ustawienie nawiewu na nogi i szybę?

Data: 2019-09-05 23:36:38
Autor: Grzegorz Tomczyk
Problem z klima - nie dmucha z srodkowych nawiewow
W dniu 05.09.2019 o 20:01, gelu pisze:

co to moze byc ?

Naciśnij środkowy przycisk pod wyświetlaczem:

https://i.imgur.com/JdGhzCZ.png

--
Pozdrawiam,
Grzegorz Tomczyk

Data: 2019-09-06 05:47:42
Autor: gelu
W dniu 2019-09-05 o 23:36, Grzegorz Tomczyk pisze:
W dniu 05.09.2019 o 20:01, gelu pisze:

co to moze byc ?

Naciśnij środkowy przycisk pod wyświetlaczem:

https://i.imgur.com/JdGhzCZ.png

hehe ustawienia wszystkie sprawdzone, i nawet jak jest wylaczony nadmuch na nogi to leci na nogi :)

Data: 2019-09-05 22:45:06
Autor: przemek.jedrzejczak
Problem z klima - nie dmucha z srodkowych nawiewow
-- hehe ustawienia wszystkie sprawdzone, i nawet jak jest wylaczony nadmuch na nogi to leci na nogi :)

jak klimatronic to powinien miec autodiagnostyke lub OPCOM

Data: 2019-09-06 07:12:55
Autor: sczygiel
W dniu czwartek, 5 września 2019 22:47:39 UTC-5 użytkownik gelu napisał:
> hehe ustawienia wszystkie sprawdzone, i nawet jak jest wylaczony nadmuch na nogi to leci na nogi :)

No to moze silnik od klapy padl?
Zakladam ze masz regulacje nie galka mechaniczna tylko guziczkami. Jak galka to nie ma bata, albo cos zatkane albo galka urwana, A jak guziczki to albo zatkane albo silnik napedzajacy klapy sie zepsul.
Mozna posluchac czy go slychac jak sie zmienia konfiguracje guzikami.

Data: 2019-09-06 19:15:48
Autor: gelu
W dniu 2019-09-06 o 16:12, sczygiel@gmail.com pisze:
[...]

wlasnie słychac jak sie przełacza guziczkami... a nie wieje z srodkowych kratek, z tyłu tez ...

Data: 2019-09-06 11:38:04
Autor: sczygiel
W dniu piątek, 6 września 2019 12:15:45 UTC-5 użytkownik gelu napisał:

> [...]
> wlasnie słychac jak sie przełacza guziczkami... a nie wieje z srodkowych kratek, z tyłu tez ...

Pozostaje kupic tani endoskop na usb z allegro i zerknac co tam sie dzieje.
Ewentualnie poszukaj porad na forum specyficznym dla tego modelu.

Data: 2019-09-07 12:42:23
Autor: Mateusz Bogusz
On 06.09.2019 20:38, sczygiel@gmail.com wrote:
Pozostaje kupic tani endoskop na usb z allegro i zerknac co tam sie dzieje.
Ewentualnie poszukaj porad na forum specyficznym dla tego modelu.

Albo pojechać do mechanika.

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2019-09-07 11:45:48
Autor: Mateusz Viste
On Sat, 07 Sep 2019 12:42:23 +0200, Mateusz Bogusz wrote:
[...]

Do egzorcysty. Coby tą zmumifikowaną wiewiórkę wyciągnął z kanału.

Mateusz

Data: 2019-09-08 00:42:58
Autor: sczygiel
W dniu sobota, 7 września 2019 05:42:26 UTC-5 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
> [...]
> Pozostaje kupic tani endoskop na usb z allegro i zerknac co tam sie dzieje.
> Ewentualnie poszukaj porad na forum specyficznym dla tego modelu.

Tak to kazdy gupi umi. :)

Data: 2019-09-06 07:44:26
Autor: Mirek Ptak
On 2019-09-06 05:47, gelu wrote:

hehe ustawienia wszystkie sprawdzone, i nawet jak jest wylaczony nadmuch na nogi to leci na nogi :)

No to jeszcze upewnij się, że te wyloty są otwarte. Jeśli tak to klapka się pewnie zawiesiła - potrzebna będzie mechaniczna interwencja :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Problem z klima - nie dmucha z srodkowych nawiewow