Data: 2009-09-21 16:01:29 | |
Autor: Liwiusz | |
Problem z komórką | |
asuszek pisze:
Prosze o pomoc w tej kwestii Zareklamuj nie z tytułu gwarancji, tylko z tytułu niezgodności z umową i domagaj się nowego telefonu, a nie naprawy. -- Liwiusz |
|
Data: 2009-09-21 11:35:42 | |
Autor: asuszek | |
Problem z komórką | |
No ok ale czy jeżeli on już był w serwisie to nadal mogę sie ubiegać o
nowy telefon? No a co mam zrobić z tym że osoba w sklepie firmowym przyjęła mi telefon do serwisu bez karty gwarancyjnej, czy skladanie skargi do ERY cos da? |
|
Data: 2009-09-21 22:11:19 | |
Autor: Liwiusz | |
Problem z komórką | |
asuszek pisze:
No ok ale czy jeżeli on już był w serwisie to nadal mogę sie ubiegać o Warunkiem możliwości reklamowania z tytułu niezgodności z umową jest poinformowanie *sprzedawcy* w ciągu 2 miesięcy od wykrycia wady. -- Liwiusz |
|
Data: 2009-09-22 12:37:40 | |
Autor: Chmiel | |
Problem z komórką | |
asuszek pisze:
No ok ale czy jeżeli on już był w serwisie to nadal mogę sie ubiegać o Szczerze - nie ma co pisać do Ery. Miałem taką sytuację z Orange i okazało się że sklep Orange (salon firmowy) nie ma prawie nic wspolnego z operatorem. Telefon był u nich kilka razy, za każdym razem po prawie miesiąc czasu. Problem był w tym, że był to Samsung a firma Samsung - w/g tego co powiedział mi serwis - nie produkuje już telefonów i części zamiennych. Po kilku naprawach gwarancyjnych (5?) powiedziałem, ze mam prawo do wymiany (tak jest napisane w gwarancji) ale dowiedziałem się, że mogę oddać telefon w ramach rękojmi a nie gwarancji. Wtedy mogą to rozpatrzyć. Skończyło się zakupem nowego telefonu w innej sieci i przeniesieniem numeru. A przy okazji - zwrot abonamentu jest możliwy jeżeli faktycznie nie używasz telefonu (karty). -- Chmiel |
|
Data: 2009-09-22 04:59:45 | |
Autor: asuszek | |
Problem z komórką | |
Wczoraj dzwoniłam do ERY i poinformowano mnie ze w ramach rękojmi nie
mogę oddać telefonu gdyż już był oddany do serwisu. Po kilku telefonach do ery oraz do rzecznika praw konsumenta stwierdziłam ze najlepszym wyjsciem bedzie powołanie się na ustawę o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (chyba dobrze przytoczyłam) i stwierdzenie że towar nie był zgodny z umową i żadam wymiany telefonu na nowy (pani na infolinii chciała mnie zbyć żebym nadal naprawiala ten telefon ale ile ja jeszcze bede na ten telefon czekać). Gdybym mogła też bym przeniosła numer do innej sieci ale już jest za późno, jeszcze niecałe dwa lata. |
|
Data: 2009-09-22 14:09:37 | |
Autor: Liwiusz | |
Problem z komórką | |
asuszek pisze:
warunkach sprzedaży konsumenckiej (chyba dobrze przytoczyłam) i Tak też zrób. Tylko z tym żądanie udajesz się do sprzedawcy, czyli do tego salonu/sklepu co Ci telefon sprzedał (dane na fakturze). -- Liwiusz |
|
Data: 2009-09-22 05:21:22 | |
Autor: asuszek | |
Problem z komórką | |
Telefon zamowiłam poprzez infoliie przyszedł mi kurierem i dzwonilam
do ery gdzie ja mam się z tym udać żeby takie żądanie złożyć powiedzieli mi że w salonie firmowym mam nadzieje ze mnie tam z kwitkiem nie odprawią no bo jako tako sprzedawcą była era no a w ich imieniu działają salony. Jeszcze mnie tknęło coś muszę do tego salonu zadzwonić ponieważ znajduje się on ponad 40 km od miejsca mojego zamieszkania i dowiem się czy też tam to załatwię zeby nie jezdzić na marne. |
|
Data: 2009-09-22 14:23:34 | |
Autor: Flo | |
Problem z komórką | |
Liwiusz pisze:
warunkach sprzedaży konsumenckiej (chyba dobrze przytoczyłam) i Tak też zrób. Tylko z tym żądanie udajesz się do sprzedawcy, czyli do tego salonu/sklepu co Ci telefon sprzedał (dane na fakturze). I tu będzie problem bo z tego co wyczytałem zakupiono telefon poprzez infolinię. Pozostaje chyba tylko i wyłącznie salon firmowy i wystąpienie za jego pośrednictwem bezpośrednio do operatora z żądaniem. W dokumentach jakie klient otrzymuje powinien być adres zwrotny nadawcy. Wydaje mi się, że tam zawarty podmiot powinien właśnie być adresatem roszczenia. -- Florian Marzejewski http://bezpieczenstwo-osobiste.com http://detektywtorun.pl +48 509 969 040 Doradca Handlowy Plus GSM (G300) Toruń +48 607 600 027 |
|
Data: 2009-09-22 05:28:56 | |
Autor: asuszek | |
Problem z komórką | |
Szwonilam do salonu i powiedzieli mi że tak da radę to u nich załatwic
tylko że musza zobaczyć telefon, no zobaczymy co z tego wyniknie. |
|
Data: 2009-09-22 14:44:20 | |
Autor: Liwiusz | |
Problem z komórką | |
Flo pisze:
Liwiusz pisze: Na pewno dane tego podmiotu są znane. Można wysłać telefon pocztą, żądając oczywiście zwrotu kosztów przesyłki. -- Liwiusz |