Problem z komputerem

Data: 2009-12-10 11:27:21
Autor: Swiezak
Problem z komputerem
Jakiś czas temu zrobiłem kompresję dysku głównego (bo mialem mało miejsca). Kilka dni później zaczęły się problemyu z komputerem. Komputer sam się restartuje. Co ciekawe czasem dziala sprawnie, czasem wszystko jest ok, a czasem nie pomaga nawet odpięcie dysku i przepięcie innego. Oba dyski są w stanie powiedzmy takim sobie. Jeden ma dobry sektor rozruchowy, ale rozwaloną część powierzchni. Drugie teoretycnie działa (ten na którym jest kompresaj), lecz wykrywa kilka bad secotrów, ale S.M.a.R.T przy biosie nie wykazuje problemów. Dotychczas takich problemów nie miałem. Rozpatrywalem możliwośc załapania jakiegoś wirusa, ale boje się , że to może być coś powazniejszego. Za każdym razem gdy komputer zaczyna się restartować słychać cos w rodzaju klikniecia mikrostyku myszki. Mam zainstalowany program antywirusowy NoD 4.0 (Business Editon) z aktualną bazą danych. Czy ktoś wie co to może być? Na razie zrobiłęm scandiska, defraga na poziomie rozruchu systemu i czekam co będzie dalej Czy ktoś wie co to może byc? Plyta głowna ASROCK. Dysk twardy WD 40 i WD 200 (ten częściowo uszkodzony i raczej wolę go nie uzywać, pełni rolę magazynu dla wszelkiego badziewia, filmy, divx, mp3, etc.). System operacyjny Win XP SP 3 (oryginalny na bieżąco uaktualniany). Nie ukrywam, że komputer jest trochę zasyfiony od środka, dlatego obawiam się, że to może być coś powazbniejszego, aczkolwiek czekam na Wasze opinię. Procek nie jest podkręcany, a bios ma ustawienia domyslne. Pamięć wirtualna jest ok 800 MB 9tyle że komputer jest po kompresji).

Pozdrawiam, M. __________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4674 (20091209) __________

http://www.eset.com

Data: 2009-12-10 10:29:36
Autor: januszek
Problem z komputerem
Swiezak napisał(a):

[...]

Zmien zasilacz ;)

j.

Data: 2009-12-10 12:02:15
Autor: Swiezak
Problem z komputerem
Poważnie pytam.

Pozdrawiam, M.

Data: 2009-12-10 11:05:09
Autor: januszek
Problem z komputerem
Swiezak napisał(a):

Poważnie pytam.

To tnij cytaty. Powaznie odpowiadam, kompresja dysku obciaza procesor wiec byc moze brakuje mocy. Mozesz to sprawdzic odpinajac wszystko co niepotrzebne i sprawdzajac czy objaw o jakim napisales nadal, wtedy wystepuje.

j.

Data: 2009-12-10 13:50:08
Autor: Swiezak
Problem z komputerem
A wiesz, że może faktycznie masz rację?Samych urządzeń USB mam chyba z 7-8 (nie licząc wzmacniacza Dolby 5.1 i 6 głośników o łącznej mocy chyba ze 200-300Watt). Tak czy owak będę musiał sprawdzić wszystko na wiatraczku.

Pozdro, M.

Data: 2009-12-10 14:05:29
Autor: Mariusz Kruk
Problem z komputerem
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Swiezak"
[...]

1. Odpowiadaj pod cytatem
2. Zaraz, ty sądzisz, że te twoje głośniki są zasilane z USB, czy co???
(ATSD, moc się podaje w watach, a nie w "Watt"; poza tym, te 300 watów
można sobie w buty wsadzić).

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- / |  Kruk@epsilon.eu.org   | | http://epsilon.eu.org/ | /-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- \

Data: 2009-12-11 02:33:15
Autor: Swiezak
Problem z komputerem
1. Odpowiadaj pod cytatem
2. Zaraz, ty sądzisz, że te twoje głośniki są zasilane z USB, czy co???
(ATSD, moc się podaje w watach, a nie w "Watt"; poza tym, te 300 watów
można sobie w buty wsadzić).

Poza "pretensjonalnością" odpowiedzi i nieco upierdliwym tonem wypowiedzi jaki to ma związek z tematem (innymi słowy z rozwiązaniem tegoż problemu)?

Pozdrawiam, M. __________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4677 (20091210) __________

http://www.eset.com

Data: 2009-12-11 08:30:48
Autor: Mariusz Kruk
Problem z komputerem
[...]

Ma związek z tym, co pisałeś. To jest grupa dyskusyjna, wiesz?
"Dyskusyjna" pochodzi od "dyskutować". Chcesz supportu, dzwoń do
producenta sprzętu.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ ..\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. \.http://epsilon.eu.org/\.\ ..\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.

Data: 2010-04-06 16:07:54
Autor: Milosz K.
Problem z komputerem
Problem był banalby. Wystarczyło "odciąć" (dosłownie) przycisk RESET

Pozdro, M.

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości news:slrnhi1sgp.3js.Mariusz.Krukepsilon.rdc.pl...
[...]

-- \-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- /
|  Kruk@epsilon.eu.org   |
| http://epsilon.eu.org/ |

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4995 (20100402) __________

http://www.eset.com

[...]