Data: 2014-09-04 08:29:30 | |
Autor: AZ | |
Problem z ladowaniem | |
Nie mialem do czynienia z tego typu alternatorem wiec zasiegam pomocy.
Ladowanie bylo ale juz nie ma. No i jest tak: - stojan pomierzony - rezystancja wszedzie identyczna zgodna z serwisowka, brak przebicia na mase - na uruchomionym pokazuje 1-2V AC niezaleznie od obrotow, miernik sprawny bo na gniazdku dziala - regler pomierzony zgodnie z serwisowka ale wydaje mi sie to akurat w tym momencie bez znaczenia No i teraz ciekawostka, jak to mozliwe, ze na wyjsciu jest praktycznie zero? -- Artur ZZR 1200 GSX-R 600 K6 |
|
Data: 2014-09-04 16:58:39 | |
Autor: ARO | |
Problem z ladowaniem | |
W dniu 2014-09-04 o 10:29, AZ pisze:
Nie mialem do czynienia z tego typu alternatorem wiec zasiegam pomocy. Możliwe, kiedy regulator ma zwarcie od strony zasilania. Odł±cz całkiem regulator i sprawdĽ ile napięcia pojawia się na poszczególnych fazach podczas pracy bez obci±żenia - cała instalacja (zapłon, wtryski, ¶wiatła, itd) ma być zasilana tylko z akumulatora. Na fazach ma być od kilkunastu do kilkudziesięciu V w zależno¶ci od obrotów. Uwaga na łapki, bo może zdrowo telepn±ć. Jeżeli masz takie napięcia bez obci±żenia, to obstawiam dupnięty regulator. Jeżeli nie - prawdopodobnie zrobiło się przebicie na uzwojeniach, ziomu¶, a miernikiem możesz tego nie zobaczyć. pzdr -- ARQ transalp z regulatorem po przeszczepie |
|
Data: 2014-09-04 17:05:23 | |
Autor: ARO | |
Problem z ladowaniem | |
W dniu 2014-09-04 o 16:58, ARO pisze:
Odł±cz całkiem regulator i sprawdĽ ile napięcia pojawia się na małe sprostowanko: nie "na fazach" tylko "pomiędzy" -- ARQ transalp |
|
Data: 2014-09-04 20:55:27 | |
Autor: AZ | |
Problem z ladowaniem | |
On 2014-09-04, ARO <ask_me@prv.pl> wrote:
W dniu 2014-09-04 o 10:29, AZ pisze:Nie do konca jasno sie wyrazilem. Oczywiscie mierzylem napiecie miedzy fazami na odpietym alternatorze. Sprawa sie juz wyjasnila - zjaral sie stator. -- Artur ZZR 1200 GSX-R 600 K6 |