Problem z laptopem

Data: 2015-01-21 12:19:58
Autor: Chris
Problem z laptopem
W dniu 2015-01-21 o 11:24, Marek pisze:
Witam,

Kupiłem niedawno laptop Lenovo Z710. Po tygodniu z kawałkiem nieużywania
akumulator rozładowuje się w nim do zera. Oczywiście system W8.1 jest
zamykany a nie hibernowany. W innym laptopie Sony Vaio nie ma takiego
efektu. Gdy go wystartujÄ™ nawet po 2 tygodniach, to ma taki sam poziom
naładowania jak go zostawiłem. Dzwoniłem do serwisu Lenovo, powiedziano
mi, że samorozładowanie jest normalne. Czy w Waszych sprzętach też tak
jest?

Zależne od producenta/modelu, może tak być że się sam rozładuje do zera.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2015-01-21 22:53:08
Autor: Marek
Problem z laptopem
W dniu 2015-01-21 o 12:19, Chris pisze:

Zależne od producenta/modelu, może tak być że się sam rozładuje do zera.

Pech, no ale ok. Czy akumulatorowi Li-Jon nie szkodzi rozładowanie do zera?

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2015-01-21 23:09:36
Autor: \(c\)RaSz
Problem z laptopem

Użytkownik "Marek" <precz@spamowi.com> napisał w
:
: Pech, no ale ok. Czy akumulatorowi Li-Jon nie szkodzi rozładowanie do zera?
:

Baterie z tych, co "im szkodzi", majÄ… system zabezpieczenia przed owym
szkodzeniem. Mianowicie są wyposażone w... procesorek, który kontroluje m.inn.
stan rozładowania baterii, i gdy osiągnie on poziom krytyczny — bezlitośnie
odcina inne (niż wewnętrzny) pobory prądu. Ale nie powiem, jaki jest wówczas
poziom samorozładowania, bo nie wiem. Jednak na forum elektroda.pl możesz się
dowiedzieć o wiele więcej. Albo wrzuć garść zlepków słownych (fraz) do
googlarki, na pewno Å‚atwo znajdziesz jakieÅ› obszerne kompendium wiedzy o
akumulatorkach. Warto przeczytać, bo jest to najszybciej degenerujący się
składnik laptopa. Bywa, że szybciej, niż "zużycie moralne" (które zależy od
nastawienia użytkownika).

--
____________________________

Nie oczekuj, iż rząd uzna, że warto wesprzeć także i Ciebie. Są w tym
"porzÄ…dku dziobania" ludzie, na których rzÄ…dowym decydentom  -  zależy
znaaacznie bardziej. A dlaczego? Bo umieją się odpowiednio... "odwdzięczyć"!
Tylko niesterowany, w peÅ‚ni WOLNY rynek  -  jest transparentny, uczciwy,
bezstronny i nieprzekupny!

Data: 2015-01-26 19:12:39
Autor: the_foe
Problem z laptopem
W dniu 2015-01-21 o 22:53, Marek pisze:
W dniu 2015-01-21 o 12:19, Chris pisze:

Zależne od producenta/modelu, może tak być że się sam rozładuje do zera.

Pech, no ale ok. Czy akumulatorowi Li-Jon nie szkodzi rozładowanie do zera?

zbyt niskie napiecie na ogniwach powoduje powstawanie nieodwracalnych reakcji chemicznych i utratÄ™ pojemnosci

--
@foe_pl

Problem z laptopem