Problem z licznikiem Aprilia Mojito 125 Custom

Data: 2016-06-26 10:28:14
Autor: iglo779
Problem z licznikiem Aprilia Mojito 125 Custom
Rzeczywiście problemem okazało się zanieczyszczenie licznika w środku. Po wydmuchaniu sprężonym powietrzem czegoś,co wyglądało jak pajęczyna test wiertarką potwierdził prawidłowe działanie. Za wszelkie porady serdecznie dziękuję. Na "forum" ;) zawsze można liczyć.

Problem z licznikiem Aprilia Mojito 125 Custom