Problem z licznikiem Sigma 2006 MHR

Data: 2009-04-21 09:50:03
Autor: damazy.kowalski
Problem z licznikiem Sigma 2006 MHR
Witam,
może ktoś z grupowiczów coś poradzi:
Mam w/w licznik. Na dłuższym postoju komputerek zawiesza się i po
ruszeniu nie nalicza kilometrów ani nie pokazuje aktualnej prędkości.
Wszystkie funkcje stoją, tak jakby licznik stracił połączenie. Pomaga
jedynie wyjęcie licznika z podstawki i ponowne włożenie. Wtedy zaczyna
działa. Za wszelkie rady z góry dziękuję.

Pozdrawiam

Data: 2009-04-21 19:59:19
Autor: T.Weigt
Problem z licznikiem Sigma 2006 MHR
Potwierdzam opisany przez Ciebie problem.
U mnie nie zawsze ale w wiekszosci przypadkow tak samo.:-(((((

Data: 2009-04-22 05:01:22
Autor: Iguan007

<damazy.kowalski@wp.pl> wrote in message
[...]

Ten licznik jest kompletnie nieudany i raczej nic na to nie poradzisz. Nie
tylko Ty masz problemy z bezprzewodowa sigma:

http://groups.google.com/group/pl.rec.rowery/browse_frm/thread/c7c7d92a30c74e2b/d8c14f8b2bff29aa?tvc=1#d8c14f8b2bff29aa

Jak widzisz, szukalem podstawki z kablem ale niestety nic z tego. Nikt mnie
juz nie namowi na kupno bezprzewodowego licznika Sigmy.
Za to chetnie sprzedam 2006 MHR komus kto potrzebuje potrenowac cierpliwosc
i podniesc sobie cisnienie ;)

Pozdrawiam,

Iguan

Iguan007