Problem z monitorem Dell 2408WFP

Data: 2009-10-10 09:52:17
Autor: Eryk
Problem z monitorem Dell 2408WFP
Bywalo tez tak:

http://wstaw.org/d/6142
http://wstaw.org/d/6143

O i te kwadraciki z negatywem nieregularnie migają, tzn zmieniają się?

Ja mam dokładnie to samo na karcie Ati 4770 i monitorze Samsung SyncMaster740n wtedy gdy jest on obrócony tak jak u Ciebie do pionu. Pisałem już o tym wcześniej tutaj. Na Ati 1300 pro nie było tego efektu podobnie na GF7300.
Zmieniałem Catalisty ale ciągle jest taki efekt. Dziwne jest to, że samo znika po pewnym czasie. Dodatkowo nigdy nie wystąpiło na głównym monitorze ustawionym w poziomie. Gry chodzą super na tym głównym i nic się nie wiesza. Dzieje się to na obu wyjściach bo odwracałem i zawsze ten pionowy ma takie efekty.

Jaką masz kartę graficzną?

Pzdr
Eryk

Data: 2009-10-10 10:46:13
Autor: kazio101
Problem z monitorem Dell 2408WFP

O i te kwadraciki z negatywem nieregularnie migają, tzn zmieniają się?

Zmieniaja sie jak probuje kursorem myszy cos nacisnac.

[...]

(ATI) Asus EAH3450

Pozdr.
Kazio101

Data: 2009-10-10 15:27:24
Autor: Eryk
Problem z monitorem Dell 2408WFP
Jaką masz kartę graficzną?

(ATI) Asus EAH3450

Podobno coś jest skopane w Catalistach. W internecie piszą, że wersja 8.6 chodzi dobrze a wszystkie nowsze przy obsłudze dwóch monitorów co pewien czas się sypią (na tym który nie jest monitorem glownym).

To co piszę dotyczy tych kwadracików przy ruszaniu myszą, linie to prawdopodobnie to co koledzy już opisali.

Pzdr
Eryk

Problem z monitorem Dell 2408WFP