Problem z monitorem podczas uruchamiania komputera

Data: 2014-07-30 10:56:56
Autor: atna
Problem z monitorem podczas uruchamiania komputera
Witam,

Po podłączeniu nowego monitora wszelkie problemy poznikały :)

Nowy monitorek działa świetnie, jedynie głośniki musiałam pozostawić normalne, bo... no wiadomo (choć po cichu liczyłam na dodatkowe wolne miejsce na biurku).

Dziękuję raz jeszcze i pozdrawiam, Anna -- -

Problem z monitorem podczas uruchamiania komputera