Problem z motocyklem

Data: 2013-04-17 15:25:12
Autor: Opyd12
Problem z motocyklem
Co mam zrobić je¶li ¶wieca ma iskre i normalnie wszystko działa tylko Motocykl nie chce zapalić ? Prosze o szybk± odpowiedĽ ;) Z Góry Dzięki --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2013-04-17 15:36:01
Autor: masti
Problem z motocyklem
Dnia pięknego Wed, 17 Apr 2013 15:25:12 +0000 osobnik zwany Opyd12
napisał:

Co mam zrobić jeśli świeca ma iskre i normalnie wszystko działa tylko
Motocykl nie chce zapalić ? Prosze o szybką odpowiedź ;) Z Góry Dzięki

nalać benzynę.

--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-18 10:42:38
Autor: Adam Wysocki
Problem z motocyklem
masti <gone@to.hell> wrote:

Co mam zrobić je¶li ¶wieca ma iskre i normalnie wszystko działa tylko
Motocykl nie chce zapalić ? Prosze o szybk± odpowiedĽ ;) Z Góry Dzięki

nalać benzynę.

Uważaj, bo kiedy¶ była taka anegdota, jak to paniusia zaparkowała pod dystrybutorem, otworzyła maskę i leje ON na silnik. Zapytana co robi odpowiedziała, że m±ż kazał dolać oleju do silnika, no to dolewa.

Tu może być podobnie.

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2013-04-18 11:45:05
Autor: Jarek Pudelko
Problem z motocyklem
W dniu 2013-04-17 17:25, Opyd12 pisze:
[...]

Podlaczyc inny, naladowany akumulator w celach testowych. Iskra iskrze nie rowna.

--
japu

Data: 2013-04-18 10:23:27
Autor: AZ
Problem z motocyklem
On 2013-04-18, Jarek Pudelko <jarek.pudelkoWYTNIJ.TO@boxnet.ceti.pl> wrote:
[...]

Swiece tez mozna sprobowac wymienic, na powietrzu moze byc iskra,
a w cylindrze nie koniecznie.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-04-18 16:51:44
Autor: J_K_K
Problem z motocyklem
W dniu 2013-04-17 17:25, Opyd12 pisze:
> Co mam zrobić je¶li ¶wieca ma iskre i normalnie wszystko działa tylko
> Motocykl nie chce zapalić ?

Je¶li gaĽnik/i - było spuszczone / wypalone paliwo na zimę ?

--

Pzdr

J_K_K

Data: 2013-04-19 00:03:31
Autor: Szymon Machel
Problem z motocyklem
[...]

A jaki kolor ma ta iskra?

Data: 2013-04-19 09:55:20
Autor: Kuczu
Problem z motocyklem
W dniu 2013-04-19 00:03, Szymon Machel pisze:
W dniu 2013-04-17 17:25, Opyd12 pisze:
Co mam zrobić jeśli świeca ma iskre i normalnie wszystko działa tylko
Motocykl nie chce zapalić ? Prosze o szybką odpowiedź ;) Z Góry Dzięki

A jaki kolor ma ta iskra?

jasny ?

--
Kuczu