Problem z myszą...

Data: 2009-04-24 20:36:45
Autor: KZ
Problem z myszą...
Może zabrzmi głupio ale mam problem z myszą i nie do końca wiem czy to wina myszy (MSIE3) czy portów USB - co jakiś czas przestaje działać na krótką chwilę, czasami odłącza i dołącza się (dźwięk systemowy jak po wyciągnięciu wtyczki), czasami zamiera na amen - pomaga wyciągnięcie wtyczki i włożenie spowrotem - wydaje się to być niezależne od portu USB w kompie...

Jest jakiś sposób żeby zweryfikować czy to wina portów USB czy myszy bez kupowania drugiej sztuki (niekoniecznie chcę kupować badziewie za 20 pln a druga MSIE3 jak ta jest dobra też średnio) ?
Z żadnym innym podpiętym urządzeniem problemów nie ma (dwie drukarki, dysk zewnętrzny, tablet)...

KZ

Data: 2009-04-24 21:41:34
Autor: B.G
Problem z myszą...
Użytkownik "KZ" <nie_ma@adresu.com.pl> napisał w wiadomości news:gst0s6$2pl$1inews.gazeta.pl...
Może zabrzmi głupio

ee...

[...]

W 100% - z takimi samymi objawami, spotkałem się przy badziewnej klawiaturze tracer.
Pomogła oczywiście wymiana klawiatury.

--
B.G

Problem z myszą...