Problem z myszką BT

Data: 2010-08-17 18:35:11
Autor: Mamma
Problem z myszką BT
Witam! Mam dziwny problem z myszką BT firmy Dell. Na jednym kompie pracuje OK, a na drugim jest wykrywalna ale po zaakceptowaniu nie działa. A jeszce kilka dni temu pracowała ok. Co robić?

Data: 2010-08-17 18:49:11
Autor: Mamma
Problem z myszką BT
Witam! Mam dziwny problem z myszką BT firmy Dell. Na jednym kompie pracuje OK, a na drugim jest wykrywalna ale po zaakceptowaniu nie działa. A jeszce kilka dni temu pracowała ok. Co robić?

Już OK. Okazało się, że na lapku były aktywne 2 inne połązenia z myszami... dziwne. Odłączyłem je i wtedy wizard znalazł właściwą. Jak to możliwe? pozdr!

Problem z myszką BT