Problem z nagrywark± dvd- help

Data: 2009-11-22 09:16:23
Autor: Marcin
Problem z nagrywark± dvd- help
Witam wszystkich.

Otóż pojawił się u mnie problem z nagrywark± dvd samsung SH S223B, nie widzi ona czystych płyt, flashowałem napęd do najnowszego firmware SB 02 i też nic z tego. Nie widzi i już , gdy włożę oryginaln± płytę (np grę) jest wszystko jest w porz±dku a czystych nie widzi. Napęd ma 0.5 roku. Wupaliłem może ze 20 płyt ze zdjęciami i jaki¶ obraz płyty parę razy. Pracuje on pod Win 7 RC. Oddawać na gwarancję czy jest jaki¶ sposób na "postawienie go na nogi".
pzdr
marcin

Data: 2009-11-22 20:26:41
Autor: Nex@pl
Marcin pisze:
[...]

Co to za czyste płyty i czy próbwowałe¶ innych (inn± markę)/

Data: 2009-11-22 20:41:06
Autor: Marcin
Nex@pl pisze:
Marcin pisze:
[...]

pierwsze były maxell , nie widzi wcale, drugie TDK widzi i co¶ wypala (trial alcohola 120%, img burn, nero) ale po wypaleniu napęd nic nie widzi na płytce nagranych plików,muli jaki¶ czas strasznie i co¶ melduje o gotowych plikach do nagrania, a na płycie widać że wypalone już jest. Tak wypalonej płyty (tzn plików na niej)nie widz± też napędy innych komputerów.

Data: 2009-11-22 21:39:06
Autor: Nex@pl
Problem z nagrywark± dvd- help
No to już raczej do wymiany, miałem cos takiego w laptopie, inna nagrywarka radziła sobie bez problemu.

Problem z nagrywark± dvd- help