Problem z napraw膮 gwarancyjn膮

Data: 2012-03-10 19:17:42
Autor: Andy Niwi艅ski
Problem z napraw膮 gwarancyjn膮

"Marek" <wdemski@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:jjftja$8bn$1news.mm.pl...
Witajcie!

Mam taki oto problem. W zesz艂ym roku za艂o偶y艂em w samochodzie instalacj臋 LPG. Wybra艂em w tym celu zak艂ad znajduj膮cy si臋 niedaleko miejsca zamieszkania, 偶eby w okresie "chor贸b dzieci臋cych" nowej instalacji mie膰 blisko. Niestety, na pocz膮tku tego roku gazownik, kt贸ry w tym warsztacie pracowa艂, zwolni艂 si臋. Warsztat dalej funkcjonuje, ale tylko w zakresie ogumienia. Nowego gazownika nie ma. K艂opot w tym, 偶e pojawi艂a si臋 usterka instalacji. Pani kierowniczka w warsztacie "za艂atwi艂a" mi warsztat zast臋pczy - gdzie艣 pod Radzyminem. Kto jest z Warszawy ten wie, 偶e z Ursynowa, to raczej spory kawa艂ek. Pani kierownik t艂umaczy to tym, 偶e przecie偶 firma mog艂aby si臋 np. przenie艣膰. Czy jednak w sytuacji, gdy si臋 nie przenios艂a, dzia艂a nadal w tym samym miejscu, mo偶na ode mnie wymaga膰, 偶ebym dyga艂 przez ca艂e miasto i jeszcze p贸艂 drogi tyle, za w艂asne pieni膮dze, w czasie pracy? Czy pani kierowniczka nie powinna "艣ci膮gn膮膰" speca do siebie? Co o tym s膮dzicie? Czy jest to kwestia wy艂膮cznie dobrej woli pani kierowniczki, czy te偶 w jaki艣 spos贸b prawo wymusza okre艣lone rozwi膮zanie?

Pozdrawiam
Marek

A jak w twojej najbli偶szej Biedronce, czy innej 呕abce zabraknie twojej ulubionej w贸dki, to pani Kierowniczka ma obowi膮zek osobi艣cie pojechac do innej w kt贸rej tej偶e w贸dka jest i ci j膮 przywie藕膰?

Data: 2012-03-10 19:36:36
Autor: Robert Tomasik
Problem z napraw膮 gwarancyjn膮
U偶ytkownik "Andy Niwi艅ski" <andyniwinski@interia.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jjg5sd$7li$1dont-email.me...

[...]

To nie jest w艂a艣ciwa linia rozumowania. Danego gatunku w贸dki utrzymywa膰 obowiazku w sprzeda偶y nei ma, a naprawy gwarancyjnej jest.

Problem z napraw膮 gwarancyjn膮