Problem z nowym PC-tem

Data: 2009-08-13 20:02:34
Autor: Gregor
Problem z nowym PC-tem
W nowym PC-cie (Windows XP) nie działaj± przednie gniazda mikrofonu i
słuchawki,tylne - owszem -tak.Sprawdzałem - fizycznie s± podł±czone.              W jakiej sytuacji przycisk otwartego programu na pasku zadań będzie migać na
czerwono z różn± częstotliwo¶ci±?

Data: 2009-08-13 12:36:26
Autor: Matt
Problem z nowym PC-tem
On 13 Sie, 20:02, "Gregor" <ek...@op.pl> wrote:
W nowym PC-cie (Windows XP) nie działaj± przednie gniazda mikrofonu i
słuchawki,tylne - owszem -tak.Sprawdzałem - fizycznie s± podł±czone.

Jeżeli kabelek z obudowy jest wpięty do płyty głównej, to
najprawdopodobniej płyta domy¶lnie obsługuje wtyczkę HD audio a
obudowa ma kabelek AC97. Pogrzeb w panelu kontrolnym karty dĽwiękowej,
w płytach gigabyte ta opcja nazywa się "wył±cz wykrywanie gniazd
panela przedniego".

--
Regards
Matt

Data: 2009-08-13 23:38:49
Autor: pIOTER
Problem z nowym PC-tem
sa jeszcze czesto zworki na plycie ktorymi sie wlacza front panel, przynajmniej u mnie tak jest, wtedy front panel jest rozpoznawany przez OS i domyslnie jest wlaczony. A mobo sa dostarczane ze zworkami w pozycji wylaczajacej front panel

pIOTER __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4265 (20090721) __________

Data: 2009-08-14 08:23:52
Autor: Mateusz Viste
Problem z nowym PC-tem
On Thursday 13 August 2009 23:38, pIOTER wrote:
[...]

ZTCW to nie OS "rozpoznaje" front panel, a zworki służą po prostu do
zwarcia końcówek panelu. Bez zworek sygnał płynie do panela, i stamtąd
wraca (bez włożonego wtyku od słuchawek panel po prostu zwiera sygnał), a
po włożeniu wtyczki sygnał powrotny jest odcięty i kierowany wyłącznie do
słuchawek...

Ale fakt faktem - defaultowo płyta nie zadziała z panelem, bo ustawiona
jest zworkami w konfigurację "brak panela", coby świeży posiadacz płyty
(nie mający front panela) nie dziwował się, że dźwięk mu nie działa.
podłączenia panelu.

Pozdrawiam,
Mateusz Viste

Data: 2009-08-14 08:48:25
Autor: pIOTER
Problem z nowym PC-tem
hmmm ale u mnie wlasnie tak jest ze system odroznia panel tylni od przedniego i pokazuje przedni w ustawieniach IDT Audio gdy sie go zworkami wlaczy

pIOTER __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4265 (20090721) __________

Data: 2009-08-13 20:20:37
Autor: pIOTER
Problem z nowym PC-tem
prawdopodobnie zapomniano odpowiednio ustawic zworki aktywujace front panel na plycie glownej, albo calkiem je podlaczyc. __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4265 (20090721) __________

Data: 2009-08-13 21:55:49
Autor: RyAn
Problem z nowym PC-tem
pIOTER pisze:
[...]

WeĽ i przestań się swoim NOD-em chwalić i to z przestarzał± baz± virusów.

--
RyAn

Data: 2009-08-14 05:28:46
Autor: Marcin
Problem z nowym PC-tem
RyAn pisze:
pIOTER pisze:
[...]

Ja nie rozumiem czemu się czepiacie tego NOD-a, upierdliwy jest , to fakt ale przesadzacie. Podejrzewam, że jak by było w sygnaturce "Sprzedam pół kilo kiełbasy krakowskiej" to mniej by¶cie się czepiali.
pzdr

PS Co do bazy wirusów to każdy ma jak± chce.:)

Data: 2009-08-14 09:03:48
Autor: Artur M. Piwko
Problem z nowym PC-tem
In the darkest hour on Fri, 14 Aug 2009 05:28:46 +0200,
Marcin <babel77@toya.net.pl> screamed:
Weź i przestań się swoim NOD-em chwalić i to z przestarzałą bazą virusów.

Ja nie rozumiem czemu się czepiacie tego NOD-a, upierdliwy jest , to fakt ale przesadzacie. Podejrzewam, że jak by było w sygnaturce "Sprzedam pół kilo kiełbasy krakowskiej" to mniej byście się czepiali.

Nie jest w sygnaturce. Można to wyłączyć.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:232B ]
[ 09:03:23 user up 12164 days, 20:58,  1 user, load average: 0.13, 0.71, 0.19 ]

        Power interrupts.  Uninterruptable power interrupts absolutely.

Data: 2009-08-14 12:43:15
Autor: Radosław Sokół
Problem z nowym PC-tem
Marcin pisze:
Ja nie rozumiem czemu się czepiacie tego NOD-a, upierdliwy jest , to fakt ale przesadzacie.

Bo zajmuje 2/3 wiadomo¶ci i w efekcie zaburza czytanie.

Podejrzewam, że jak by było w sygnaturce "Sprzedam pół kilo kiełbasy krakowskiej" to mniej by¶cie się czepiali.

W sygnaturce prawie *nic* nie przeszkadza, bo się to automa-
tycznie wywala przy odpowiadaniu, a nawet wy¶wietla bledsz±
czcionk±, a nie wali po oczach.

|                 |  Politechnika ¦l±ska                   |

Problem z nowym PC-tem