Problem z nowym napędem HG61, HG73, Lx...help!

Data: 2011-04-15 10:21:02
Autor: kml
Problem z nowym napędem HG61, HG73, Lx...help!

Użytkownik "dżep" <punk_rock_101@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:io8pd7$l05$1inews.gazeta.pl...
Doradźcie coś bo
wrak roweru zmarnuje mi łikęd! dzieki&pozdro

Łańcuch masz dobrze skuty? Obajwy, które opisujesz w 100% pokrywają się z zajechaną kasetą ale skoro twierdzisz, że masz nowe ;P

http://Endurorider.pl
13/04/2011 Rowerowy stojak serwisowy - jaki kupić?

Data: 2011-04-15 09:23:40
Autor: dżep
Problem z nowym napędem HG61, HG73, Lx...help!
Łańcuch masz dobrze skuty? Obajwy, które opisujesz w 100% pokrywają się z zajechaną kasetą ale skoro twierdzisz, że masz nowe ;P

Łańcuch mam spiety spinką ale nie nową, korba wygląda jeszcze przyzwoicie, muszę jeszcze sprawdzić czy hak przerzutki nie jest jakoś minimalnie wygiety choc pozornie wszytsko jest ok.. bardzo dziwna sprawa :/ wymieniałem juz dizesiatki napędów w różnych konfiguracjach ale tak jeszcze nie było..

Data: 2011-04-15 11:48:14
Autor: Ignac
Problem z nowym napędem HG61, HG73, Lx...help!
 korba wygląda jeszcze przyzwoicie,
     ...ale czy łańcuch nie przekakuje na którejś
   tarczy korb...sprawdziłeś?...przrzutki masz
   wyregulowane bo napęd bez obciążenia chodzi
   bez zarzutu...jeżeli łańcuch nie podnosi się
   na zębach tarczy korb doprowadzając do jego
   przeskakiwania a mimo to napęd przeskakuje no to    zostają zapadki w bębenku piasty.

   Ignac

Data: 2011-04-15 11:24:45
Autor: dżep
[...]

Łańcuch nie przeskakuje na korbie, to pewne, ale moze to dobry trop z bębenkiem piasty, ma juz ona z 2 lata a cos slyszałem ze xt szybko się psują. wielkie dzięki za dotychczasowe rady! --

Data: 2011-04-15 13:57:02
Autor: Ignac
Problem z nowym napędem HG61, HG73, Lx...help!

    Jeżeli to jest bębenek to zakup
  nowej kasety i łańcucha był przedwczesny,
  bo skoro stare mają tylko ok.6kkm to
  chociaż do 10 kkm dałyby radę...
  w takiej sytuacji wróciłbym do starego
  zestawu i dojeździłbym go.
  Zawsze trzeba precyzyjnie zdiagnozować
  gdzie ten nieszczęny łańcuch przeskakuje...
  a w zależności od stopnia zużycia np.przeskakuje
  na jakieś tarczy a na kasecie nie a przy wybraniu
  innej tarczy na niej nie a na kasecie tak.
  Jak usuniesz usterkę to podaj jakieś info...
  wymiany poglądów (doświadczeń) nigdy za dużo.

  Ignac

--

Problem z nowym napędem HG61, HG73, Lx...help!