Problem z nowym napędem HG61, HG73, Lx...help!

Data: 2011-04-16 00:25:47
Autor: gobo
Problem z nowym napędem HG61, HG73, Lx...help!
Hej,
Ostatnio wymieniłem łańcuch i korbę i po wymianie była tragedia - nie dało się jeździć. Każde ruszenie powodowało przeskakiwanie łańcucha na kasecie.
2 dni wszystko skręcałem i rozkręcałem, skuwałem łańcuch - ciągle bez zmian na lepsze.
Przyczyną okazało się być zacinające kółko przerzutki...
Piotr

Problem z nowym napędem HG61, HG73, Lx...help!