Problem z nowymi reflektorami-Peugeot 206

Data: 2010-05-25 22:12:25
Autor: Lewis
Problem z nowymi reflektorami-Peugeot 206
Użytkownik "aroslaw" <viper_31@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hthame$pt5$1news.onet.pl...
Witam
Panowie,mam niewielki problem a mianowicie
Posiadam Peugeota 206 z 2001 roku i z racji, że miałem w kiepskim stanie reflektory przednie (Valeo H4) zakupiłem zamienniki firmy DEPO równierz
H4. Dzisiaj wziąłem sie za wymiane obu reflektorów, silniczki regulacji poprzekładałem wszystko pasuje działa cacy, dziś pod wieczór wyjechałem w teren i okazuje się, że lewy reflektor świeci dalej od prawego.Żarówki dobrze siedzą w gnieździe, wszystko dobrze podłączone. Regulacja potencjometra z wnętrza kabiny nic nie daje.
Panowie w czym szukać przyczyny ?

W reflektorze masz jakie pokrętła do regulacji, albo na inbus albo na krzyżak, jedne jest do regulacji góra dół drugie prawo lewo, ustaw się przed ścianą na poziomej powierzchni 5m od ściany i ustaw tak żeby były równo na rozsądnej wysokości.
Ale najlepiej to pojedź na stację diagnostyczną i poproś o ustawienie reflektorów, za 20-40zl powinni zrobić.

Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)

Problem z nowymi reflektorami-Peugeot 206