Problem z nowymi reflektorami-Peugeot 206

Data: 2010-05-26 09:55:11
Autor: danio
Problem z nowymi reflektorami-Peugeot 206

Użytkownik "aroslaw" <viper_31@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hthame$pt5$1news.onet.pl...
Witam

Panowie,mam niewielki problem a mianowicie

Posiadam Peugeota 206 z 2001 roku i z racji, że miałem w kiepskim stanie reflektory przednie (Valeo H4) zakupiłem zamienniki firmy DEPO równierz H4.
Dzisiaj wziąłem sie za wymiane obu reflektorów, silniczki regulacji poprzekładałem wszystko pasuje działa cacy, dziś pod wieczór wyjechałem w teren i okazuje się, że lewy reflektor świeci dalej od prawego.Żarówki dobrze siedzą w gnieździe, wszystko dobrze podłączone. Regulacja potencjometra z wnętrza kabiny nic nie daje.

Panowie w czym szukać przyczyny ?

A zamienniki Depo to nowy ref ze sklepu czy uzywane z giełdy ??jezeli to 2 to duze prawdopodobienstwo ze nabyles ref UK :) ale najlepiej podjedz gdzies na SKP to koledzy spr ustawienie swiatel i bedziesz na 100% pewny. ( jak chcesz spr czy ref nie jest anglik to stan np ~~1m od sciany włącz swiatla mijania i zobacz jak idzie kąt załamania swiatla jak w prawo to dobrze a jak w lewo to są angliki )Pozd

Data: 2010-05-26 21:28:35
Autor: aroslaw
[...]

Zamienniki DEPO są nowe ze sklepu, a co do SKP to jutro do nich podjade :)

Problem z nowymi reflektorami-Peugeot 206