Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Problem z obrotami i gaśnięciem VW Polo 1.6 '97

Problem z obrotami i gaśnięciem VW Polo 1.6 '97

Data: 2014-03-14 17:11:23
Autor: sandin
Problem z obrotami i gaśnięciem VW Polo 1.6 '97
Pacjent Polo '97 rok, silnik 1.6 AEE.
Przestał jechać i na VAGu nie pokazywał obrotów więc wymieniony został
aparat zapłonowy
z czujnikiem Halla wewnątrz. Auto odpaliło ale obroty falują w róznych
zakresach, czasami
między 400-1100 czasami 1000-2000. Samochód często gaśnie, nie ma reguły w
którym momencie.
Umyta była przepustnica, zaadoptowana i dalej bez zmian. Na VAG-COM widać
jak sygnał z czujnika
halla spada i pokazuje 150-200 obr./min. ale zaraz się podnosi. Czujniki
temp. do komputera pokazują
w porządku 89-93 st. po pełnym nagrznaiu. Co można jeszcze sprawdzić? Cewka
była pomieniana na inną
i bez zmian.

Data: 2014-03-14 18:08:54
Autor: SP1H
Problem z obrotami i gaśnięciem VW Polo 1.6 '97
Co można jeszcze sprawdzić?

filtr paliwa

Data: 2014-03-15 12:03:17
Autor: sandin
Problem z obrotami i gaśnięciem VW Polo 1.6 '97
filtr paliwa

zmieniony

Data: 2014-03-14 19:16:09
Autor: PiteR
Problem z obrotami i gaśnięciem VW Polo 1.6 '97
na  ** p.m.s **  sandin pisze tak:

Pacjent Polo '97 rok, silnik 1.6 AEE. Przestał jechać i na VAGu
nie pokazywał obrotów więc wymieniony został aparat zapłonowy z
czujnikiem Halla wewnątrz. Auto odpaliło ale obroty falują w róznych zakresach, czasami między 400-1100 czasami 1000-2000

Jeśli przed awarią były dobre obroty a teraz są złe to winna jest rzecz  którą ruszyłeś.

Nie dało się wymienić samego Halla na nowy, z boku bez odkręcania aparatu od głowicy? Zruszone śruby zmieniły wyprzedzenia zapłonu.

Sprawdzałeś wyprzedzenie zapłonu po? Jesteś pewny tego aparatu co teraz jest zamontowany?


--
    Piter

Data: 2014-03-15 12:05:44
Autor: sandin
Problem z obrotami i gaśnięciem VW Polo 1.6 '97
Jeśli przed awarią były dobre obroty a teraz są złe to winna jest rzecz
którą ruszyłeś.

Nie dało się wymienić samego Halla na nowy, z boku bez odkręcania
aparatu od głowicy? Zruszone śruby zmieniły wyprzedzenia zapłonu.

dało ale aparat był niewele droższy.
na dodatek żeby wyeliminować wadliwy aparat za drugim razem zmieniłem sam czujnik w aparacie

Sprawdzałeś wyprzedzenie zapłonu po? Jesteś pewny tego aparatu co teraz
jest zamontowany?

jak pisałem drgi raz wymieniłem sam czujnik w aparacie
aparat ustawiony tak samo jak poprzednio, wyprzedzanie albo opoźnianie nie przynosi większych zmian

Problem z obrotami i gaśnięciem VW Polo 1.6 '97

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona