Problem z obrotami w WR450F

Data: 2014-05-19 21:56:32
Autor: solo
Problem z obrotami w WR450F
Witam serdecznie,
du偶o czasu up艂yn臋艂o od mojej ostatniej aktywno艣ci na grupie bo i czasy si臋 pozmienia艂y, ale odk膮d w gara偶u stoi WR'ka (kategoria sprz臋tu zupe艂nie dla mnie nowa) przysz艂o mi wbi膰 na grup臋 po pomoc.
Ot贸偶 motocykl jest po regulacjach zawor贸w i czyszczeniu ga藕nika, odpala 艂adnie pracuje te偶 ale jak si臋 odrobin臋 nagrzeje to sam potrafi podnie艣膰 sobie obroty, po naci艣ni臋ciu klamki (kt贸ra wg manuala jest od u艂atwienia odpalania gdy silnik jest gor膮cy) obroty silnika powracaj膮 do normalnych dla biegu ja艂owego.
Po kilkukrotnym przegazowaniu sytuacja lubi si臋 powt贸rzy膰 i motocykl zamiast zej艣膰 do obrot贸w  biegu ja艂owego sam je podnosi i utrzymuje do momentu poci膮gni臋cia za lew膮 d藕wigni臋.

Prosi艂bym szanownych koleg贸w o podpowied藕 czym to mo偶e by膰 spowodowane lub miele widziane wskaz贸wki je艣li kto艣 ju偶 podobny temat przerabia艂.

Solo FZ1

Problem z obrotami w WR450F