Problem z odpaleniem zafiry 2.0 dtl

Data: 2012-05-11 16:22:28
Autor: abrh
Problem z odpaleniem zafiry 2.0 dtl
rano zimna zapala i zaraz gasnie ,jak zapali po długim krenceniu  jest ok ale postoi z 5 godz i znowu kicha. co to może być na serwis mam płytkie kieszenie.

Data: 2012-05-12 07:40:07
Autor: huri_khan
Dnia Fri, 11 May 2012 16:22:28 +0200, abrh napisał(a):

rano zimna zapala i zaraz gasnie ,jak zapali po długim krenceniu  jest ok ale postoi z 5 godz i znowu kicha. co to może być na serwis mam płytkie kieszenie.

Pompa VP44 ?

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2012-05-13 00:27:33
Autor: Jacek
Użytkownik "abrh" <abrh@op.pl> napisał w wiadomości news:joj7au$kue$1news.task.gda.pl...
rano zimna zapala i zaraz gasnie ,jak zapali po długim krenceniu  jest ok ale postoi z 5 godz i znowu kicha. co to może być na serwis mam płytkie kieszenie.

zapowietrza sie układ paliwowy.
do sprawdzenia wężyki, trójniki, przelewy i uszczelniacze wtrysków.
na próbe zaparkuj auto przodem do dołu (na górce). jak rano odpali z kopa to zapowietrzenie.

Jacek

Data: 2012-05-22 21:53:29
Autor: abrh
Problem z odpaleniem zafiry 2.0 dtl
naprawiłem działa
Użytkownik "Jacek" <stoout@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jomo53$krh$1inews.gazeta.pl...

Data: 2012-05-24 18:46:22
Autor: Doktor
Problem z odpaleniem zafiry 2.0 dtl
Był 22 May 2012 (Tuesday), gdy o godzinie 21:53 *abrh* zasugerował(a):

naprawiłem działa

To ¶wietnie. A pochwalisz się, co konkretnie było nie halo czy to jaka¶
tajemnica?

--
Doktor

Skrypty do 40tude Dialog: http://krzaczory.pl/usenet/?id=10