Problem z odtwarzaniem audio CD

Data: 2011-05-06 16:16:55
Autor: kamil d
Problem z odtwarzaniem audio CD
Witam grupÄ™,

przeinstalowałem Windowsa XP i wszystko jest w porządku oprócz jednego małego szczegółu: napęd cd przestał zwalniać przy odtwarzaniu płyt Audio CD. Cały czas trzyma dość wysokie obroty i szumi niemiłosiernie.

W ramach eksperymentów podłączyłem tradycyjny kabelek audio i wyłączyłem "cyfrowe odtwarzanie dźwięku", niestety efektów brak. Co ciekawe z poziomu windowsowej regulacji głośności nie da się odtwarzacza CD wyciszyć ani w ogóle sterować jego głośnością. Co jeszcze ciekawsze odłączenie kabla nie przerywa muzyki więc dźwięk leci cyfrowo niezależnie od ustawień windowsa.

We właściwościach napędu jest taki suwak "głośność odtwarzacza CD", przesunięcie nie powoduje żadnych zmian.

Problem występował od razu po zainstalowaniu świeżego Windowsa, po pobraniu wszystkich możliwych aktualizacji nic się nie zmieniło.

Objaw występuje niezależnie od użytego odtwarzacza programowego, Winamp, Windows Media Player - na wszystkich to samo.

Przed formatem wszystko chodziło bez problemu, napęd ładnie zwalniał po kilku sekundach od odpalenia płyty. Nie miałem zainstalowanego żadnego programu "wyciszającego".

Napęd to LG HL-DT-ST DVDRAM GSA-H12L.

Gdzie jeszcze można szukać rozwiązania?

--
kamil d