Problem z odzyskaniem zasięgu Play

Data: 2009-11-08 15:30:20
Autor: Mithos
Problem z odzyskaniem zasięgu Play
Mam następujący problem. Gdy telefon zgubi zasięg (np. zejście do podziemi itp.) to później ma problem z jego odzyskaniem. Oczywiście pomaga restart telefonu. Po ponownym uruchomieniu telefonu dostaję jednak od operatora sms'y konfiguracyjne (za każdym razem). Jest to dosyć mocno denerwujące.

Na razie testowałem na dwóch różnych telefonach i za każdym razem to samo (czyli nie wina telefonu).

Może to być zwalona karta SIM (już ma prawie 2 lata) ? Wcześniej takich problemów nigdy nie było. Lokalizacja Warszawa.

--
Mithos

Data: 2009-11-08 15:33:09
Autor: Tomaszek
Mithos pisze:
[...]

Jesteś zalogowany do Plusa czy do Play?

Może to być zwalona karta SIM (już ma prawie 2 lata) ? Wcześniej takich problemów nigdy nie było. Lokalizacja Warszawa.

Może być. Ja mam takiego Fresha, który wylogowuje się kiedy chce i potem za kilka minut znów wraca;) Logowanie jest zawsze do Play. Z inną kartą Fresh jest wszystko w porządku. Zajrzyj na forum www.mojplay.pl
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-11-08 16:34:24
Autor: Mithos
Tomaszek pisze:
[...]

Rzeczy w tym, że telefony same z siebie nie gubią zasięgu. Gubią go tam gdzie go nie ma ale po wyjściu na powierzchnie jakoś nie raczą go odzyskać.

--
Mithos

Data: 2009-11-08 17:14:40
Autor: kołdunka
Problem z odzyskaniem zasięgu Play
Rzeczy w tym, że telefony same z siebie nie gubią zasięgu. Gubią go tam

przełącz się rencznie na stałe na roaming Plusa. Rozwionzuje wszystkie plemy

Data: 2009-11-08 18:03:51
Autor: kowtow
Problem z odzyskaniem zasięgu Play

przełącz się rencznie na stałe na roaming Plusa. Rozwionzuje wszystkie plemy

Następny poliglota
LUDZIE LITOŚCI!

Data: 2009-11-08 18:04:43
Autor: Tomaszek
kowtow pisze:
przełącz się rencznie na stałe na roaming Plusa. Rozwionzuje wszystkie plemy

Następny poliglota
LUDZIE LITOŚCI!

To colina, oni są ze stowarzyszenia niewidomych płetwonurków;)

Data: 2009-11-08 17:18:21
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 08 Nov 2009 18:04:43 +0100, Tomaszek napisał(a):

To colina, oni są ze stowarzyszenia niewidomych płetwonurków;)

Bądź precyzyjny, stowarzyszenie niewidomych płetwonurków po studiach
prawniczych na uczelni z kablówką astera.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-11-08 18:11:42
Autor: kołdunka
Problem z odzyskaniem zasięgu Play
To colina, oni są ze stowarzyszenia niewidomych płetwonurków;)

ONE!!!!!
Jakbyś zaczoł rozrózniać płci to będę wdz.

Data: 2009-11-08 17:22:08
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 8 Nov 2009 18:11:42 +0100, kołdunka napisał(a):

To colina, oni są ze stowarzyszenia niewidomych płetwonurków;)

ONE!!!!!
Jakbyś zaczoł rozrózniać płci to będę wdz.

Właśnie.. stowarzyszenie niewidomych płetwonurków-lesbijek z narzeczonymi, po

Data: 2009-11-08 16:59:33
Autor: Yooseph
Problem z odzyskaniem zasięgu Play
Dnia N 08 lis 2009 15:33:09 w <news:hd6kuh$858$1news.onet.pl>
Tomaszek <tomaszek1983@onet.pl> napisał(a):
Może być. Ja mam takiego Fresha, który wylogowuje się kiedy chce i
potem za kilka minut znów wraca;) Logowanie jest zawsze do Play. Z
inną kartą Fresh jest wszystko w porządku.

Potwierdzam. Mam podobnie. Myslalem ze to wada telefonu (stara nokia 3100), ale w miescie nie ma zadnego problemu. Jak pojade na wies czy do lasu, to jak straci zasieg to tam moze go szukac ze trzy godziny. Restartowanie pomaga ale nie zawsze. Kasha simplusa w tyma samym telefonie hula bez problemu. Ja sie pogodzilem juz ze tak jest w Playu. --

    -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
    yooseph&gazeta,pl,nospam
    -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2009-11-08 18:26:53
Autor: qwerty
Użytkownik "Yooseph" <yooseph@nospam.gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:Xns9CBDACDBEDF27YOOSEPH@193.42.231.152...
[...]

Może jesteś na granicy zasięgu? Sprawdzałem wszystkie sieci i nigdy nie miałem takich przypadków.

Data: 2009-11-08 19:11:25
Autor: Mithos
qwerty pisze:
Może jesteś na granicy zasięgu? Sprawdzałem wszystkie sieci i nigdy nie miałem takich przypadków.

Jak tam mam od niedawno. Niebawem postaram się sprawdzić jakieś inne lokacje.

--
Mithos

Data: 2009-11-09 11:57:31
Autor: dwr
Mithos pisze:
qwerty pisze:
Może jesteś na granicy zasięgu? Sprawdzałem wszystkie sieci i nigdy nie miałem takich przypadków.

Jak tam mam od niedawno. Niebawem postaram się sprawdzić jakieś inne lokacje.

Podobnie zaobserwowałem od niedawna. Nie tylko Play Fresh ale także Stara Play Karta. Zachowanie w różnych telefonach identyczne - po utracie zasięgu ciężko im się ponownie zalogować.

Problem z odzyskaniem zasięgu Play