Problem z osią tylnej piasty

Data: 2016-07-29 00:32:45
Autor: Maciek
Problem z osią tylnej piasty
Witam

Tak mnie naszło na wymianę osi tylnej piasty w starym rowerze, bo swego
czasu gwint z jednej strony się trochę zepsuł. Mam osie 3/8", taką więc
zamówiłem na znanym portalu, niestety przyszła nie 3/8", a M10.
Zamówiłem z konusami, tulejką i przeciwnakrętkami (bo akurat taka była),
ale wszystko okazało się krótsze (miałem zamiar przełożyć moje graty
pasujące do piasty), więc teraz zostało mi z 8mm wolnego gwintu między
przeciwnakrętkami i ramą. Raczej ramy nie dognę na tyle, żeby
przylgnęła. Co teraz? kupić trochę podkładek 10 i dorzucić z jednej i z
drugiej strony pod przeciwnakrętki, czy to się jakoś "profesjonalniej"
rozwiązuje?

Maciek

Problem z osią tylnej piasty