Problem z paleniem na gazie

Data: 2009-04-27 17:30:33
Autor: nom
Problem z paleniem na gazie
Nie wiem jaki masz reduktor, ale u mnie BRC Techno po 90 tys. km jest to samo. Kiedys odpalal na gazie nawet przy -15*C, teraz nie chce nawet przy +5*C. :-)
Z tego co zaobserowałem (tester sondy lambda) to po przelaczeniu na gaz jak silnik jest zimny mieszanka na LPG jest bardzo bogata, normalizuje się dopiero jak silnik (reduktor) osiagnie jakies 50*C.
Teraz odpalam na benzynce i przelaczam po kilku kilimetrach, pewnie membrany do wymiany.

Problem z paleniem na gazie