Problem z pendrivem

Data: 2011-09-08 23:06:08
Autor: Johnson
Problem z pendrivem
Wczoraj kupiłem sobie nowego pendrive - GoodDrive 2GB USB 2.0 Twister
Retail (w komputronik.pl) i wydaje mi się że jest coś z nim nie tak.
Tzn. można na niego przegrać/zgrać pliki, ale nie można uruchomić z
niego żadnego pliku wykonywalnego. Każda próba uruchomienia dowolnego
programu (.exe) kończy się wyświetleniem komunikatu o błędzie.
Programy które uruchomiam są w wersji portable. Nie pomogło
formatowanie pendrive. Nie jest to wina komputera gdyż inne pendrive
działają bez zarzutu. Wirusów też żadnych nie znalazłem. System
Windows XP.
Jakieś pomysły z czym problem i co można by zrobić (poza zwrotem) ?

Data: 2011-09-10 19:08:26
Autor: m4rkiz
Problem z pendrivem
"Johnson" <johnson@mm.pl> wrote in message news:50841877-fb0f-435f-a890-735b8a9a8552s20g2000yql.googlegroups.com...
Jakieś pomysły z czym problem i co można by zrobić (poza zwrotem) ?

http://www.heise.de/software/download/h2testw/50539
jezeli test przechodzi bez problemow to niezwykle malo prawdopodobne ze
ma to jakis zwiazek ze sprzetem

dodatkowo - zaszalej i podaj 'komunikat o bledzie' to moze cos wywrozymy

Problem z pendrivem