Problem z płatnością w USA

Data: 2012-08-01 11:20:34
Autor: Kapsel
Problem z płatnością w USA

Cześć,
mam taki zgryz, że chcę kupić towar w sklepie z USA i to nie wychodzi.

Z grubsza wygląda tak:
- mam kartę visa electron z mbanku (limity dość wysoko ustawione)
- sklep przy płatności prosił o podanie danych do karty kredytowej, visa
electron jak rozumiem nie jest de facto kredytową, ale ma cvv itd. podałem
te dane i system przyjął, - sklep skontaktował się ze mną po jakimś czasie, że im nie przyjmuje mojej
karty ("I have tried to process your order twice and both time it was
declined").

No i nie wiem co robić :) Sklep sugeruje że mogę mieć zablokowane płatności
międzynarodowe, ale w systemie mbanku nic na ten temat nie znalazłem, a i
też płaciłem (ale w rejonie UE) kartą parokrotnie bez problemów. Jakieś sugestie? Może potrzebuję prawdziwej kredytówki?

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2012-08-01 05:32:52
Autor: mmk
Problem z płatnością w USA
A limit dla transakcji korespondencyjnych i telefonicznych też masz odpowiednio wysoki, czy tylko dla transakcji internetowych?

Data: 2012-08-01 14:36:11
Autor: Kapsel
Problem z płatnością w USA
Wed, 1 Aug 2012 05:32:52 -0700 (PDT), mmk napisał(a):

A limit dla transakcji korespondencyjnych i telefonicznych też masz odpowiednio wysoki, czy tylko dla transakcji internetowych?

W mbankowej zakładce limitów transakcyjnych dla telefonu i korespondencji
stoi 0,00 zł. Myślisz że to TO? --
Kapsel
  http://kapselek.net
  kapsel(malpka)op.pl

Data: 2012-08-01 05:49:47
Autor: mmk
Problem z płatnością w USA
W dniu środa, 1 sierpnia 2012 14:36:11 UTC+2 użytkownik Kapsel napisał:
Wed, 1 Aug 2012 05:32:52 -0700 (PDT), mmk napisaďż˝(a):

> A limit dla transakcji korespondencyjnych i telefonicznych teďż˝ masz odpowiednio wysoki, czy tylko dla transakcji internetowych?

W mbankowej zak�adce limit�w transakcyjnych dla telefonu i korespondencji

stoi 0,00 z�. My�lisz �e to TO? -- Kapsel

  http://kapselek.net

  kapsel(malpka)op.pl

Niewykluczone... tylko napisz, czy zmiana limitów pomogła.

Data: 2012-08-01 19:01:25
Autor: Seba_Fan
Problem z płatnością w USA

Użytkownik "mmk" <m.horon@gmail.com> napisał w wiadomości news:af3a22d0-85ea-47ae-8523-ade849e8a84cgooglegroups.com...
> [...]

  http://kapselek.net

  kapsel(malpka)op.pl

Niewykluczone... tylko napisz, czy zmiana limitów pomogła.

zmiana jest bezpłatna warto spróbować, jak nie zadziała znaczy że karta mbanku nie jest akceptowana to mnie nie dziwi, ja płaciłem KK i wszystko śmiga.

Data: 2012-08-02 08:49:36
Autor: Kapsel
Problem z płatnością w USA
Wed, 1 Aug 2012 19:01:25 +0200, Seba_Fan napisał(a):

Niewykluczone... tylko napisz, czy zmiana limitów pomogła.

zmiana jest bezpłatna warto spróbować, jak nie zadziała znaczy że karta mbanku nie jest akceptowana to mnie nie dziwi, ja płaciłem KK i wszystko śmiga.

Zmiana niestety nie pomogła.

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2012-08-02 10:02:07
Autor: witek
Problem z płatnością w USA
On 08/02/2012 08:49 AM, Kapsel wrote:
[...]

a co bank na to?
ciagle czekasz, az bank zadzwoni do ciebie?

Data: 2012-08-02 10:22:31
Autor: Kapsel
Problem z płatnością w USA
Thu, 02 Aug 2012 10:02:07 +0200, witek napisał(a):

[...]

Gadałem z jakimś ziomkiem na mchacie, w pracy trochę mi "nie wypada"
dzwonić sobie nagle do banku. Spróbuję po południu. Powyższe info zostawiłem dla zainteresowanych (dziś i w przyszłości), bo
proszono mnie wcześniej o info, czy zmiana limitu tych kanałów pomoże.

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2012-08-01 14:40:54
Autor: Seba_Fan
Problem z płatnością w USA

Użytkownik "Kapsel" <slawomirborowy@gmail.com> napisał w wiadomości news:3et0itz0u93q$.dlgkapselek.net...
[...]

zmień a się przekonasz.

Data: 2012-08-01 14:25:08
Autor: Seba_Fan
Problem z płatnością w USA

Użytkownik "Kapsel" <slawomirborowy@gmail.com> napisał w wiadomości news:tw2px7hl4mwl$.dlgkapselek.net...

[...]

z tego co wiem lepiej działają "prawdziwa kredytówka"
zadzwoń do mbank zapytaj się ich czy mieli takie problemy i czy znają problem.
A w tym sklepie nie możesz zapłacić przez PP często mają taką możliwość.

Data: 2012-08-01 19:03:56
Autor: witek
Problem z płatnością w USA
On 08/01/2012 11:20 AM, Kapsel wrote:

[...]

zadzwon do banku i sie zapytaj z jakiego powodu transakcja nie przeszla.
Tak jak ci sugerowali, pewnie z powodu limitow.

Data: 2012-08-02 08:50:12
Autor: Kapsel
Problem z płatnością w USA
Wed, 01 Aug 2012 19:03:56 +0200, witek napisał(a):

[...]

Limity mam na 2k zł, transakcja jest na 200$.

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2012-08-03 08:47:04
Autor: Kapsel
Problem z płatnością w USA
[...]

Gadałem z kumatym nawet człowiekiem na mlinii, mówi że żadnych prób
transakcji z USA nie odnotowali na tej karcie. Sugerował mi, że może podałem błędne dane, ale ja te dane musiałem w jakimś
panelu na starcie podać przy zakupie i je przyjęło, tyle tylko że nieznane
były koszty dostawy, stąd jakoś to mięli zrobione, że sami potem musieli
transakcję przeprowadzić i nie wychodzi.

Cóż, poddałem się, nie będzie zakupu :|

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2012-08-03 11:06:23
Autor: witek
Problem z płatnością w USA
On 08/03/2012 08:47 AM, Kapsel wrote:
[...]

mi to wyglada, ze gosciu probowal na terminalu recznie wklepac numer karty i przepuscic to transakcje jako zwykla a nie internetowa.
A na to ci karta z mbanku nie pozwoli. Albo pojdzie jako transakcja internetowa albo w ogole.

Musisz poszukac innej karty, ktora pozwala na takie transakcje, albo spytaj czy maja konto na paypal i tak im zaplac.

Data: 2012-08-03 11:09:08
Autor: witek
Problem z płatnością w USA
[...]

no albo faktycznie sie rabnales w numerze karty. Zalozenie, ze ich strona cokolwiek sprawdza jest troche na wyrost.
Jak to maly sklep to strona poza zapisaniem numeru karty,niczego nie robi. Chyba, ze cie gdzies przekierowywali do systemu platnosci.

Data: 2012-08-03 11:56:41
Autor: Kapsel
Problem z płatnością w USA
Fri, 03 Aug 2012 11:09:08 +0200, witek napisał(a):

[...]

Było przekierowanie do jakiegoś zewnętrznego systemu.
Najpewniej jak napisałeś wyżej, nie wprowadzają transakcji jako
internetowa. Pytałem o PayPal już wcześniej, jakoś mnie miła Nancy zingorowała, więc
odpuszczam temat.

BTW, ktoś się orientuje gdzie w UE można kupić kapelusze Stetsona? :>

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2012-08-03 12:33:30
Autor: witek
Problem z płatnością w USA
On 08/03/2012 11:56 AM, Kapsel wrote:
BTW, ktoś się orientuje gdzie w UE można kupić kapelusze Stetsona? :>

internet sie orientuje

http://www.stetson-europe.com/44-1-Shoplocator.html

Data: 2012-08-03 12:37:47
Autor: witek
Problem z płatnością w USA
On 08/03/2012 11:56 AM, Kapsel wrote:
Pytałem o PayPal już wcześniej, jakoś mnie miła Nancy zingorowała, więc
odpuszczam temat.

http://store.stetsonhat.com

wlazlem tu, i po wrzuceniu czegokolwiek do koszyka pojawia sie ladne logo, ze mozna zaplacic paypalem.

Shopatron accepts Visa, MasterCard, American Express, Discover, and PayPal.

Data: 2012-08-03 13:14:41
Autor: Kapsel
Problem z płatnością w USA
Fri, 03 Aug 2012 12:37:47 +0200, witek napisał(a):

[...]

Płacić można, ale napisali w info, że:
"Stetson Hats only ships within the United States of America"

Inna inszość, że oni nie mają modelu którego szukam :D (Buffalo)

Ci z europy też wygląda, że nie mają, bodaj to zeszłoroczny model był.
Jeszcze powalczę z hamburgerami o PayPala może ;)

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2012-08-03 13:59:42
Autor: witek
Problem z płatnością w USA
On 08/03/2012 01:14 PM, Kapsel wrote:
[...]

no to kupa.

Inna inszość, że oni nie mają modelu którego szukam :D (Buffalo)

Ci z europy też wygląda, że nie mają, bodaj to zeszłoroczny model był.
Jeszcze powalczę z hamburgerami o PayPala może ;)

a ty gdzie indziej kupowałeś?

Podaj link do tego sklepu.

Data: 2012-08-03 14:56:17
Autor: Kapsel
Problem z płatnością w USA
Fri, 03 Aug 2012 13:59:42 +0200, witek napisał(a):

[...]

Nooo u hamburgerów właśnie.

Podaj link do tego sklepu.

A co mi tam, od razu dam do kapelusza, jak OT to OT! ;)
http://tinyurl.com/blnypam

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2012-08-03 15:33:24
Autor: witek
Problem z płatnością w USA
On 08/03/2012 02:56 PM, Kapsel wrote:
Nooo u hamburgerów właśnie.

a bo to jeden hamburger na swiecie

>Podaj link do tego sklepu.
A co mi tam, od razu dam do kapelusza, jak OT to OT!;)
http://tinyurl.com/blnypam

Error: Unable to find site's URL to redirect to.

Data: 2012-08-03 21:02:13
Autor: Kapsel
Problem z płatnością w USA
Fri, 03 Aug 2012 15:33:24 +0200, witek napisał(a):

> [...]

A co mi tam, od razu dam do kapelusza, jak OT to OT!;)
http://tinyurl.com/blnypam

Error: Unable to find site's URL to redirect to.

SOA#1.. Pełny adres jest taki:
http://www.pfiwestern.com/pfi/western.wear/itemdetl.html?lvl1=&lvl2=&item=SB04419834.SNCA-R

Ale miła Nancy już mi odpisała, że anulowali moje zamówienie, więc się
zrobiło nieważne :]

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2012-08-03 14:01:28
Autor: witek
Problem z płatnością w USA
On 08/03/2012 01:14 PM, Kapsel wrote:

Ci z europy też wygląda, że nie mają, bodaj to zeszłoroczny model był.
Jeszcze powalczę z hamburgerami o PayPala może ;)

zobacz na nexttag.com  czy znajdziesz jakis sklep, ktory wysyla za granice.

Problem z płatnością w USA