Problem z płatnością w USA

Data: 2012-08-01 14:25:08
Autor: Seba_Fan
Problem z płatnością w USA

Użytkownik "Kapsel" <slawomirborowy@gmail.com> napisał w wiadomości news:tw2px7hl4mwl$.dlgkapselek.net...

Cześć,
mam taki zgryz, że chcę kupić towar w sklepie z USA i to nie wychodzi.

Z grubsza wygląda tak:
- mam kartę visa electron z mbanku (limity dość wysoko ustawione)
- sklep przy płatności prosił o podanie danych do karty kredytowej, visa
electron jak rozumiem nie jest de facto kredytową, ale ma cvv itd. podałem
te dane i system przyjął,
- sklep skontaktował się ze mną po jakimś czasie, że im nie przyjmuje mojej
karty ("I have tried to process your order twice and both time it was
declined").

No i nie wiem co robić :) Sklep sugeruje że mogę mieć zablokowane płatności
międzynarodowe, ale w systemie mbanku nic na ten temat nie znalazłem, a i
też płaciłem (ale w rejonie UE) kartą parokrotnie bez problemów.

Jakieś sugestie? Może potrzebuję prawdziwej kredytówki?

z tego co wiem lepiej działają "prawdziwa kredytówka"
zadzwoń do mbank zapytaj się ich czy mieli takie problemy i czy znają problem.
A w tym sklepie nie możesz zapłacić przez PP często mają taką możliwość.

Problem z płatnością w USA