Problem z płatnością w USA

Data: 2012-08-01 05:32:52
Autor: mmk
Problem z płatnością w USA
A limit dla transakcji korespondencyjnych i telefonicznych też masz odpowiednio wysoki, czy tylko dla transakcji internetowych?

Data: 2012-08-01 14:36:11
Autor: Kapsel
Problem z płatnością w USA
Wed, 1 Aug 2012 05:32:52 -0700 (PDT), mmk napisał(a):

A limit dla transakcji korespondencyjnych i telefonicznych też masz odpowiednio wysoki, czy tylko dla transakcji internetowych?

W mbankowej zakładce limitów transakcyjnych dla telefonu i korespondencji
stoi 0,00 zł. Myślisz że to TO? --
Kapsel
  http://kapselek.net
  kapsel(malpka)op.pl

Data: 2012-08-01 05:49:47
Autor: mmk
Problem z płatnością w USA
W dniu środa, 1 sierpnia 2012 14:36:11 UTC+2 użytkownik Kapsel napisał:
Wed, 1 Aug 2012 05:32:52 -0700 (PDT), mmk napisaďż˝(a):

> A limit dla transakcji korespondencyjnych i telefonicznych teďż˝ masz odpowiednio wysoki, czy tylko dla transakcji internetowych?

W mbankowej zak�adce limit�w transakcyjnych dla telefonu i korespondencji

stoi 0,00 z�. My�lisz �e to TO? -- Kapsel

  http://kapselek.net

  kapsel(malpka)op.pl

Niewykluczone... tylko napisz, czy zmiana limitów pomogła.

Data: 2012-08-01 19:01:25
Autor: Seba_Fan
Problem z płatnością w USA

Użytkownik "mmk" <m.horon@gmail.com> napisał w wiadomości news:af3a22d0-85ea-47ae-8523-ade849e8a84cgooglegroups.com...
> [...]

  http://kapselek.net

  kapsel(malpka)op.pl

Niewykluczone... tylko napisz, czy zmiana limitów pomogła.

zmiana jest bezpłatna warto spróbować, jak nie zadziała znaczy że karta mbanku nie jest akceptowana to mnie nie dziwi, ja płaciłem KK i wszystko śmiga.

Data: 2012-08-02 08:49:36
Autor: Kapsel
Problem z płatnością w USA
Wed, 1 Aug 2012 19:01:25 +0200, Seba_Fan napisał(a):

Niewykluczone... tylko napisz, czy zmiana limitów pomogła.

zmiana jest bezpłatna warto spróbować, jak nie zadziała znaczy że karta mbanku nie jest akceptowana to mnie nie dziwi, ja płaciłem KK i wszystko śmiga.

Zmiana niestety nie pomogła.

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2012-08-02 10:02:07
Autor: witek
Problem z płatnością w USA
On 08/02/2012 08:49 AM, Kapsel wrote:
[...]

a co bank na to?
ciagle czekasz, az bank zadzwoni do ciebie?

Data: 2012-08-02 10:22:31
Autor: Kapsel
Problem z płatnością w USA
Thu, 02 Aug 2012 10:02:07 +0200, witek napisał(a):

[...]

Gadałem z jakimś ziomkiem na mchacie, w pracy trochę mi "nie wypada"
dzwonić sobie nagle do banku. Spróbuję po południu. Powyższe info zostawiłem dla zainteresowanych (dziś i w przyszłości), bo
proszono mnie wcześniej o info, czy zmiana limitu tych kanałów pomoże.

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2012-08-01 14:40:54

[...]