Data: 2010-10-28 13:01:55 | |
Autor: Sylwester Łazar | |
Problem z płynem chłodniczym - zrobił się syf :/ | |
jeszcze zrobić. Uszczelka pod głowicą jest szczelna. Obawiam się, że nie. Przede wszystkim zdjąć głowicę. Silnika nie da się naprawić chemią. Ta maź to olej, który dostał się do układu chłodzenia. Największe szanse ma przez przegrzaną uszczelkę pod głowicą. To jest swego rodzaju bezpiecznik. Dopóki silnik nie zostanie naprawiony - to dalsze manipulacje płyno-chemiczne to tylko strata czasu i pieniędzy. S. |
|
Data: 2010-10-28 17:13:26 | |
Autor: Michał Gut | |
Problem z płynem chłodniczym - zrobił się syf :/ | |
Obawiam się, że nie. aaaaaaaaaaaaaaameeeen wszstko w temacie. przegrzanie silnika = sciaganie glowicy, planowanie, uszczelka pod glowice itd. przerabialem wielokrotnie.... |
|
Data: 2010-10-28 18:29:03 | |
Autor: Sylwester Łazar | |
Problem z płynem chłodniczym - zrobił się syf :/ | |
wszstko w temacie. przegrzanie silnika = sciaganie glowicy, planowanie,Z tym planowaniem to różnie bywa. Ja tam biorę liniał i szczelinomierz i po prostu sprawdzam czy krzywizna nie jest za duża. Wcześniej czyszczę głowicę ze starej uszczelki. Z drugiej strony, wiem, że większość zakładów dolicza planowanie jako standard. Moim zdaniem dla zakładu jest lepiej splanować= oczyścić powierzchnie ze starej uszczelki. Szybciej i dodatkowo obciążenie klienta +100 zł. S. |
|
Data: 2010-10-28 19:47:36 | |
Autor: Marek P. | |
Problem z płynem chłodniczym - zrobił się syf :/ | |
Sylwester Łazar wrote:
wszstko w temacie. przegrzanie silnika = sciaganie glowicy,Z tym planowaniem to różnie bywa. Są dwie strony medalu. Robią to bo jak nie zrobia a wydaje się ok to a pół toku klient przychodzi z reklamacją. A tak maja wieksza pewność. -- Marek P. |
|
Data: 2010-10-28 20:59:20 | |
Autor: Sylwester Łazar | |
Problem z płynem chłodniczym - zrobił się syf :/ | |
toku klient przychodzi z reklamacją. A tak maja wieksza pewność..... i wyższy rachunek. Chodzi mi o to, że pomiar krzywizny jest bajecznie prosty. Dla każdej głowicy są podane dopuszczalne odchylenia. Nie widzę sensu szlifowania niepogiętej głowicy poza zdjęciem resztki przyklejonej uszczelki. Nie wiem jeszcze na ile istotne jest po planowaniu założenie grubszej uszczelki pod głowicę i jaki to ma praktyczny sens. Ale to już w zasadzie nie na temat. |
|
Data: 2010-10-29 06:45:33 | |
Autor: Michał Gut | |
Problem z płynem chłodniczym - zrobił się syf :/ | |
te we fiacie musialy byc cholernie wrazliwe - przegrzanie rownalo sie planowaniu. widzialem jedna ze swoich glowic podczas planowania. koles scinal i scinal i zrownac nie mogl...
|
|