Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Problem z płynem chłodniczym - zrobił się syf :/

Problem z płynem chłodniczym - zrobił się syf :/

Data: 2010-10-28 13:01:55
Autor: Sylwester Łazar
Problem z płynem chłodniczym - zrobił się syf :/
jeszcze zrobić. Uszczelka pod głowicą jest szczelna.

Obawiam się, że nie.
Przede wszystkim zdjąć głowicę.
Silnika nie da się naprawić chemią.
Ta maź to olej, który dostał się do układu chłodzenia.
Największe szanse ma przez przegrzaną uszczelkę pod głowicą.
To jest swego rodzaju bezpiecznik.
Dopóki silnik nie zostanie naprawiony - to dalsze manipulacje
płyno-chemiczne to tylko strata czasu i pieniędzy.
S.

Data: 2010-10-28 17:13:26
Autor: Michał Gut
Problem z płynem chłodniczym - zrobił się syf :/
Obawiam się, że nie.
Przede wszystkim zdjąć głowicę.
Silnika nie da się naprawić chemią.
Ta maź to olej, który dostał się do układu chłodzenia.
Największe szanse ma przez przegrzaną uszczelkę pod głowicą.
To jest swego rodzaju bezpiecznik.
Dopóki silnik nie zostanie naprawiony - to dalsze manipulacje
płyno-chemiczne to tylko strata czasu i pieniędzy.
S.

aaaaaaaaaaaaaaameeeen

wszstko w temacie. przegrzanie silnika = sciaganie glowicy, planowanie, uszczelka pod glowice itd.
przerabialem wielokrotnie....

Data: 2010-10-28 18:29:03
Autor: Sylwester Łazar
Problem z płynem chłodniczym - zrobił się syf :/
wszstko w temacie. przegrzanie silnika = sciaganie glowicy, planowanie,
Z tym planowaniem to różnie bywa.
Ja tam biorę liniał i szczelinomierz i po prostu sprawdzam czy
krzywizna nie jest za duża. Wcześniej czyszczę głowicę ze starej uszczelki.
Z drugiej strony, wiem, że większość zakładów dolicza planowanie jako
standard.
Moim zdaniem dla zakładu jest lepiej splanować= oczyścić powierzchnie ze
starej uszczelki.
Szybciej i dodatkowo obciążenie klienta +100 zł.
S.

Data: 2010-10-28 19:47:36
Autor: Marek P.
Problem z płynem chłodniczym - zrobił się syf :/
Sylwester Łazar wrote:
wszstko w temacie. przegrzanie silnika = sciaganie glowicy,
planowanie,
Z tym planowaniem to różnie bywa.
Ja tam biorę liniał i szczelinomierz i po prostu sprawdzam czy
krzywizna nie jest za duża. Wcześniej czyszczę głowicę ze starej
uszczelki. Z drugiej strony, wiem, że większość zakładów dolicza
planowanie jako standard.
Moim zdaniem dla zakładu jest lepiej splanować= oczyścić powierzchnie
ze starej uszczelki.
Szybciej i dodatkowo obciążenie klienta +100 zł.
S.

Są dwie strony medalu. Robią to bo jak nie zrobia a wydaje się ok to a pół toku klient przychodzi z reklamacją. A tak maja wieksza pewność.
--
Marek P.

Data: 2010-10-28 20:59:20
Autor: Sylwester Łazar
Problem z płynem chłodniczym - zrobił się syf :/
toku klient przychodzi z reklamacją. A tak maja wieksza pewność.
.... i wyższy rachunek.
Chodzi mi o to, że pomiar krzywizny jest bajecznie prosty.
Dla każdej głowicy są podane dopuszczalne odchylenia.
Nie widzę sensu szlifowania niepogiętej głowicy poza zdjęciem
resztki przyklejonej uszczelki.
Nie wiem jeszcze na ile istotne jest po planowaniu założenie grubszej
uszczelki pod głowicę
i jaki to ma praktyczny sens.

Ale to już w zasadzie nie na temat.

Data: 2010-10-29 06:45:33
Autor: Michał Gut
Problem z płynem chłodniczym - zrobił się syf :/
te we fiacie musialy byc cholernie wrazliwe - przegrzanie rownalo sie planowaniu. widzialem jedna ze swoich glowic podczas planowania. koles scinal i scinal i zrownac nie mogl...

Problem z płynem chłodniczym - zrobił się syf :/

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona