Problem z płynem chłodniczym - zrobił się syf :/

Data: 2010-10-31 02:29:15
Autor: Kostek
Problem z płynem chłodniczym - zrobił się syf :/
Użytkownik "Robert Botycki" <robbotnik.SKASUJ@gazeta.pl> napisał
Podejrzewam zaszła jakaś reakcja chemiczna między Borygo a starym płynem.

Niedawno miałem taki problem w Matizie. Byl zalany jakimś płynem chyba od nowości czyli 10 lat nie wymienianym. W pewnym serwisie mieli wymienić płyn na nowy, po wymianie zaczeła się zbierać piana i taka maź o konsystencji musztardy z drobinami rdzy w zbiorniczku wyrównawczym, kolor płynu zmienił sie na brązowy. Do tego płynu ubywało a tej mazi i piany przybywało (z olejem wszystko ok, nie kopcił,miał moc i palił bez problemu). Wszyscy stawiali że to musi być uszczelka pod głowicą, na 100% i nie ma innej możliwości. Wymieniłem płyn na wode, pojeździłem troche z wodą w układzie, potem znowu płukanie wodą i na koniec zalanie innym niebieskim tanim płynem "Profil" z marketu. I po problemie. Ani nie ubywa płynu ani nie robi sie syf jak wcześniej choć nawet trzy krotne pukanie nie oczyściło w pełni układu.

Problem z płynem chłodniczym - zrobił się syf :/