Problem z płyt± ?

Data: 2011-07-26 12:32:01
Autor: Medyk-Ignacy
Problem z płyt± ?
Mam problem z nowym komputerem. Obudowa z zasilaczem Chiftec 500W,płyta główna Asus P8H67,grafika Gigabyte GTS 450, 4x 2GB RAM z dual,procesor i5 2500K,DVD. Zaczeły się bluescreeny pod Win7,z róznymi kodami błędów. Wykonałem testy z Hiren'sBoot spod miniXP : Prime95-12 godzin bez problemów, MHDD - bez problemów. Po wykonaniu Memtest błędy.
Płyta ma 4 banki pamięci. Test wszystkich 4 ko¶ci pamięci na I gnieĽdzie- O.K.
Test pamięci na gnieĽdzie II - od razu kupa błędów
Na gniezdach III i IV - O.K.
Czy po tych wynikach można jednoznacznie powiedzieć , że uszkodzona jest płyta główna? Pytam dlatego,że komputer jest w ¶wiecie (we Francji),wszystkie czę¶ci s± nowe i na gwarancji ( ale w Polsce) i nie chciałbym narazić się na przysłanie do Polski do serwisu sprawnej czę¶ci.Pozdrawiam.

Data: 2011-07-26 20:58:05
Autor: Tomaszek
Problem z płyt± ?
W dniu 2011-07-26 17:47, Animka pisze:
To wyjmij tę pamięć i sprawdĽ czy dalej będ± błędy.

Do k**** nędzy!! Przeczytała¶ jego post ze zrozumieniem?!?

Data: 2011-07-27 00:20:34
Autor: Przemysław Ryk
Problem z płyt± ?
Dnia Tue, 26 Jul 2011 20:58:05 +0200, Tomaszek napisał(a):

W dniu 2011-07-26 17:47, Animka pisze:
To wyjmij tę pamięć i sprawdĽ czy dalej będ± błędy.

Do k**** nędzy!! Przeczytała¶ jego post ze zrozumieniem?!?

W cuda wierzysz?

[ Nie należy siadać na honorze, bo jedynym efektem będ± odciski na dupie.  ]
[                                                    (Tadeusz Kochanowicz) ]

Data: 2011-07-27 00:26:57
Autor: Tomaszek
Problem z płyt± ?
W dniu 2011-07-27 00:20, Przemysław Ryk pisze:
W cuda wierzysz?

Masz rację, nie powinienem z ni± dyskutować. Poniosło mnie;)

Data: 2011-07-27 10:38:24
Autor: Przemysław Ryk
Problem z płyt± ?
Dnia Wed, 27 Jul 2011 00:26:57 +0200, Tomaszek napisał(a):

W dniu 2011-07-27 00:20, Przemysław Ryk pisze:
W cuda wierzysz?

Masz rację, nie powinienem z ni± dyskutować. Poniosło mnie;)

To jest przypadek nieuleczalny. Pozostaje tylko prostować wypisywane przez
ni± brednie, żeby się kto¶ tego poważnie nie wzi±ł i sobie problemów nie
narobił.

[ Richard B. Riddick: Lesson Learned. No such word as "friend".            ]
[                                            ("The Chronicles of Riddick") ]

Data: 2011-07-27 13:50:05
Autor: Jacek Maciejewski
Problem z płyt± ?
Dnia Tue, 26 Jul 2011 20:58:05 +0200, Tomaszek napisał(a):

Do k**** nędzy!! Przeczytała¶ jego post ze zrozumieniem?!?

Przeież to animka :) Odpu¶ć sobie :)
--
Jacek

Data: 2011-07-27 18:26:24
Autor: Animka
Problem z płytą ?
Dnia Tue, 26 Jul 2011 20:58:05 +0200, Tomaszek napisał(a):

Do k**** nędzy!! Przeczytałaś jego post ze zrozumieniem?!?

Przeież to animka :) Odpuść sobie :)

Ale z Animki rady skorzystaleś jak nie umiałeś Javy zainstalować. Ale podziękować to już nie potrafiłeś. I tak wyszedłeś na jełopa. No cóż na szczęście nie wszyscy tacy jak ty są.

--
animka

Data: 2011-07-27 19:00:16
Autor: Jacek Maciejewski
Problem z płytą ?
Dnia Wed, 27 Jul 2011 18:26:24 +0200, Animka napisał(a):

Ale z Animki rady skorzystale¶ jak nie umiałe¶ Javy zainstalować.

Przypomnij mi kiedy? Bo nie kojarzę.
--
Jacek

Data: 2011-07-27 19:12:42
Autor: Animka
Problem z płytą ?
Dnia Wed, 27 Jul 2011 18:26:24 +0200, Animka napisał(a):

Ale z Animki rady skorzystaleś jak nie umiałeś Javy zainstalować.

Przypomnij mi kiedy? Bo nie kojarzÄ™.

MoĹĽe rok temu, moĹĽe dwa. Nie zapisujÄ™ takich rzeczy.

--
animka

Data: 2011-07-27 20:45:58
Autor: Jacek Maciejewski
Problem z płytą ?
Dnia Wed, 27 Jul 2011 19:12:42 +0200, Animka napisał(a):

Może rok temu, może dwa. Nie zapisuję takich rzeczy.

Jak nie masz dowodu to siedĽ cicho. Bo cię zapytam dlaczego bijesz męża :)
--
Jacek

Data: 2011-07-27 23:01:59
Autor: Animka
Problem z płytą ?
Dnia Wed, 27 Jul 2011 19:12:42 +0200, Animka napisał(a):

MoĹĽe rok temu, moĹĽe dwa. Nie zapisujÄ™ takich rzeczy.

Jak nie masz dowodu to siedź cicho. Bo cię zapytam dlaczego bijesz męża :)

Masz:
"W dniu 2010-06-05 19:19, Jacek Maciejewski pisze:

> [...]
   > Java 5 instaluje siÄ™. Sprawdzone ze 2 razy , moĹĽna za i
odinstalowywać do
   > woli. Ale czy instalacja na czysto Java 6u20 czy upgrade od versji 5,
   > wszystko jedno - wywala bĹ‚Ä…d 1714. Ciekawe ĹĽe choć komunikat mĂłwi o
   > niemoĹĽnoĹ›ci odinstalowania starej wersji to wymienia przy tym  6 u20
czyli
   > wĹ‚asnie tÄ… wersjÄ™ ktĂłrÄ… usiĹ‚ujÄ™ zainstalować.
   > Ech, coĹ› mi siÄ™ wydaje ĹĽe pora juĹĽ zaorać mojego windowsa. Ma parÄ™
lat i
   > mogĹ‚o siÄ™ dziwnych rzeczy nazbierać. DziÄ™ki wszystkim za porady,

Szukaj instalki, która zainstalowała się w tym czasie na dysku. U mnie
   najpierw instaluje siÄ™ instalka. W Windows 7 instaluje siÄ™ do:
   UĹĽytkownicy/Twoja nazwa/App Data/LocalLow/Sun/Java.
   Poszukaj w swoim folderze osobistym, nie pamiÄ™tam jak to siÄ™ nazywa w XP."

Link:
https://groups.google.com/group/pl.comp.os.ms-windows.winnt/browse_thread/thread/5efce04c6e099a94?hl=pl

No i się szybko zmyłeś bufonie nie nauczony w domu wypowiadać słowo
"dziękuję".
Ale przynajmniej skończyłeś jęczenie o Javę na tamtej grupie.

--
animka

Data: 2011-07-28 10:35:47
Autor: Jacek Maciejewski
Problem z płytą ?
Dnia Wed, 27 Jul 2011 23:01:59 +0200, Animka napisał(a):

No i się szybko zmyłe¶ bufonie nie nauczony w domu wypowiadać słowo
"dziękuję".

Jak zwykle nie zrozumiała¶ co przeczytała¶ i udzieliła¶ głupiej
nieprzydatnej rady. Więc twoje twierdzenie że mi pomogła¶ jest
nieprawdziwe. --
Jacek

Data: 2011-07-28 16:44:06
Autor: Animka
Problem z płytą ?
Dnia Wed, 27 Jul 2011 23:01:59 +0200, Animka napisał(a):

No i się szybko zmyłeś bufonie nie nauczony w domu wypowiadać słowo
"dziękuję".

Jak zwykle nie zrozumiałaś co przeczytałaś i udzieliłaś głupiej
nieprzydatnej rady. Więc twoje twierdzenie że mi pomogłaś jest
nieprawdziwe.

Tylko tępak taki jak ty może tak napisać.

--
animka

Data: 2011-07-28 16:49:33
Autor: Animka
Problem z płytą ?
[...]

Wcale nie mialam zamiaru ci pomagać. Wskazałam tylko gdzie instalka Javy, której szukasz się znajduje. Dalej już miałeś z górki i się zmyłeś.
Spadaj juĹĽ.

--
animka

Data: 2011-07-28 00:03:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Problem z płyt± ?

"Jacek Maciejewski" 1jx06ddtgp8pq.qljex8mlpq37.dlg@40tude.net

Może rok temu, może dwa. Nie zapisuję takich rzeczy.

Jak nie masz dowodu to siedĽ cicho. Bo cię zapytam
dlaczego bijesz męża :)

A kogo to obchodzi, dlaczego Animka bije Ciebie. ;)

Data: 2011-07-27 19:01:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Problem z płyt± ?

"Animka" j0pe82$o0l$2@node2.news.atman.pl

Ale z Animki rady skorzystale¶ jak nie umiałe¶ Javy zainstalować.
Ale podziękować to już nie potrafiłe¶. I tak wyszedłe¶ na jełopa.
No cóż na szczę¶cie nie wszyscy tacy jak ty s±.

Animka -- a wiesz może, jak zainstalować najnowszego silverstara?
[bo nie mogę Czterech pancernych i pancernego psa ogl±dać bez
najnowszego SS]

Data: 2011-07-26 21:03:42
Autor: Tomaszek
Problem z płyt± ?
W dniu 2011-07-26 12:32, Medyk-Ignacy pisze:
Czy po tych wynikach można jednoznacznie powiedzieć , że uszkodzona jest
płyta główna?

Moim zdaniem nie można tego stwierdzić na 100%.Zajrzyj do instrukcji obsługi płyty, czy s± jakie¶ specjalne wymagania co do obsadzania slotów pamięci.
1.Ustawiałe¶ co¶ w biosie odno¶nie taktowania pamięci ( jakie¶ podkręcanie? )
2.Zobacz czy bios nie zresetował się do ustawień domy¶lnych.

Jak komputer jest we Francji, a Ty jeste¶ w Polsce to jak sobie w szczegółach wyobrażasz sprawdzanie sprzętu? ;)

Data: 2011-07-26 22:01:34
Autor: Medyk-Ignacy
Problem z płyt± ?
Mam dostęp przez TeamViewer i telefon :-)

Data: 2011-07-26 22:18:56
Autor: Medyk-Ignacy
Problem z płyt± ?
Komp nie podkręcany, ustawienia Bios domy¶lne.
Instukukcja sugeruje przy pojedynczej ko¶ci gniazdo II ( to "wadliwe" )

Data: 2011-07-26 21:13:02
Autor: m4rkiz
Problem z płyt± ?
Medyk-Ignacy wrote:
[...]

komp bez plyty i tak sie nie przyda wiec w miare mozliwosci bierz na warsztat
razem z procesorem i pamieciami

ja zaczalbym od resetu ustawien biosu, ustawieniu na sztywno 1.65v
i sprawdzeniu wszystkich bankow jedna koscia a nastepnie
sprawdzeniu dwoch kosci w bankach AA i AB (dual channel i bez)

jezeli kazdy bank osobno i kazda kosc osobno bedzie ok to problemem
moze byc jakas inna niekompatybilnosc, warto pokombinowac jakies bardzo
bezpieczne timingi

Data: 2011-07-26 22:21:12
Autor: Medyk-Ignacy
Problem z płyt± ?

[...]

Ko¶ci sprawdzone w banku I - wsztkie O.K.
Każda z tych ko¶ci włożona do banku II - błędy po 2-3 min.

Data: 2011-07-26 23:31:09
Autor: Feromon
Problem z płyt± ?

Użytkownik "Medyk-Ignacy" <Medyk-Ignacy@pro.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4e2e97b1$0$2496$65785112news.neostrada.pl...
Mam problem z nowym komputerem.

Miałem takiego ASUSA, że testy RAM były OK, ale sytem działał... fuck.... tragicznie.
Natomiast zupełnie poprawnie poprawnie na innych.
Geile musiałem zas±pić OCZ-tami i działa 3 lata do dzi¶....

Żeby nie wozić to jakieć francuskie RAMki włożyć?

Nie bardzo rozumiem tę czę¶ć z pierwszym slotem.
Czy Windows z JEDNˇ PAMIECIˇ W PIERWSZYM SLOCIE działa?

Pozdrawiam
Feromon

Data: 2011-07-27 06:56:22
Autor: Medyk-Ignacy
Problem z płyt± ?
[...]

Tego nie sprawdzałem, a pamięci to rzeczywi¶cie Geil-co prawda z listy pamięci rekomendowanej do tej płyty.

Data: 2011-07-27 07:40:34
Autor: Medyk-Ignacy
Problem z płyt± ?

Nie bardzo rozumiem tę czę¶ć z pierwszym slotem.
Czy Windows z JEDNˇ PAMIECIˇ W PIERWSZYM SLOCIE działa?

Jeszcze jedna uwaga. Komputer chodził dobrze przez ok. miesi±c. Przy pocz±tkowej instalacji systemu żadnych błędów,resetów. Teraz nowy system (Win7) zainstalowany na drugim ,nowym dysku-podczas instalacji driverów do karty video-reset,zapuszczenie spod Windowsa Prime95-reset,zamknięcie Podgl±du zdarzeń-reset,zamknięcie okna HDTune-reset. Błędy rózne np. kontrolera dysku .

Data: 2011-07-27 10:38:24
Autor: Przemysław Ryk
Problem z płyt± ?
Dnia Wed, 27 Jul 2011 07:40:34 +0200, Medyk-Ignacy napisał(a):

[...]

Zacz±łbym od czynno¶ci najbardziej podstawowych: sprawdzenie podł±czenia i
sprawno¶ci wszystkich kabelków, osadzenia podzespołów w gniazdach, dysku (w
innym komputerze), radiatora na procesorze.

[ Je¶li na pakernię wchodzi niepozorna osoba, jednym ruchem wyci±ga        ]
[ z atlasu kolesia i mimo protestów całej obecnej tam ekipy kroi go        ]
[ z 400 złotych - to musi to być żona.                    (JoeMonster.org) ]

Data: 2011-07-27 07:21:05
Autor: solar
Problem z płyt± ?
[...]

Kiedy¶, co prawda na XP, miałem podobne objawy. Okazało się, że pamięci, które miałem, wymagały 2,2V, a bios domy¶lnie ustawiał 1,8V.
Może sprawdĽ ten trop?

"Kto chce w prawidłowy sposób rozumować, powinien odzwyczaić się od przyjmowana czegokolwiek na wiarę. Przyzwyczajenie do wiary jest największ± przeszkod± nauki."
                                       Giordano Bruno

Data: 2011-07-27 07:42:19
Autor: Medyk-Ignacy
Problem z płyt± ?
..

<Kiedy¶, co prawda na XP, miałem podobne objawy. Okazało się, że pamięci,
<które miałem, wymagały 2,2V, a bios domy¶lnie ustawiał 1,8V.
<Może sprawdĽ ten trop?
Tak jak pisałem wyżej- pamięci z listy rekomendowanej do tej płyty.

Problem z płyt± ?