Problem z płytą GIGA-BYTE - nie c hce mieć więcej pamięci

Data: 2009-07-12 20:01:48
Autor: STranger
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

> (...)
Co może być przyczyną takiego zachowania?

A pokombinowałeś z ustawieniami pamięci w biosie, typu zwiększenie napięcia, obniżenie opóźnień itp?
Odkurz jeszcze porządnie sloty odkurzaczem, już się kiedyś spotkałem z takim zonkiem, że kurz w jednym ze slotów był przyczyną nie działania RAMu :>

STranger
GG 2605926

Data: 2009-07-12 22:36:07
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Problem z płytą GIGA-BYTE - nie c hce mieć więcej pamięci

Co może być przyczyną takiego zachowania?

A pokombinowałeś z ustawieniami pamięci w biosie, typu zwiększenie napięcia, obniżenie opóźnień itp?

Tak, manualne ustawienia też były testowane.

Odkurz jeszcze porządnie sloty odkurzaczem, już się kiedyś spotkałem z takim zonkiem, że kurz w jednym ze slotów był przyczyną nie działania RAMu :>

Zleciłem czyszczenie przed wizytą, ponoć czyszczone było pędzelkiem.

zyga

Problem z płytą GIGA-BYTE - nie c hce mieć więcej pamięci