Problem z procesorem C2D E4500 pod Windows 7 Ultimate

Data: 2011-02-06 23:26:56
Autor: Pszemol
Problem z procesorem C2D E4500 pod Windows 7 Ultimate
Po kilku(nastu) godzinach używania komputera wyraźnie mi on spowalnia.
Krótkie dochodzenie za pomocą task managera wykazuje, że z jakichś
powodów jeden z rdzeni siedzi na ok. 60% zapracowania. Drugi rdzeń siedzi
sobie blisko zera, mimo otwartych kilku okienek IE i innych programów.
Przyglądam się na listę procesów i System Idle Task zajmuje 98% CPU.
Nawet po włączeniu wszystkich procesów "od innych użytkowników".
System Windows 7 Ultimate 32-bit z 2 giga ramu z 2007 roku.
Ktos wie o co moze chodzic?

Data: 2011-02-10 08:46:58
Autor: Pszemol
"Andrzej Ława" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote in message news:iioan8$dbs$3inews.gazeta.pl...
[...]

A gdzie mam pisać Twoim zdaniem o problemach z procesorem?

Data: 2011-02-12 21:07:23
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 10.02.2011 15:46, Pszemol pisze:

[...]

Problem masz z windowsem, a nie z procesorem.

Procesor sam z siebie zajęcia sobie nie znajduje.

Data: 2011-02-14 08:23:35
Autor: Pszemol
"Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote in message news:4d56e819$1news.home.net.pl...
[...]

OK, niech Ci będzie :-)

Data: 2011-02-07 13:11:12
Autor: Maciek
Problem z procesorem C2D E4500 pod Windows 7 Ultimate
begin o nicku Pszemol napisał(a) na pl.comp.pecet następujące bzdety:
Po kilku(nastu) godzinach uĹźywania komputera wyraĹşnie mi on spowalnia.
Krótkie dochodzenie za pomocą task managera wykazuje, że z jakichś
powodów jeden z rdzeni siedzi na ok. 60% zapracowania. Drugi rdzeń siedzi
sobie blisko zera, mimo otwartych kilku okienek IE i innych programĂłw.
Wiemy, wiemy...

--
Maciek
I spend my time wasting yours.

Data: 2011-02-10 08:46:40
Autor: Pszemol
"Maciek" <maciek@emti.one.nospam.pl> wrote in message news:4d4fe160$0$2460$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wiecie ale nie powiecie?

Problem z procesorem C2D E4500 pod Windows 7 Ultimate