Problem z przegladarką - wyskakujace okno jak je obejsc

Data: 2013-02-06 21:39:46
Autor: K.B.
Problem z przegladarką - wyskakujace okno jak je obejsc
witam
Od jakiegos czasu obecnie juz masakrycznie jest to nasilone bardzo dostaje wyskakujace okienko o logowanie do 'facebooka'

"Witryna http://www.facebook.com prosi o podanie nazwy użytkownika i hasła. Komunikat witryny: "GN-BR01G" po ANULUJ
"komunikat ze strony http://www.facebook.com: 401 unauthorized ==> authorization required!"

Jak to zwalczyć ?

pozdrawiam
Krzysiek

Data: 2013-02-06 21:43:57
Autor: Piotr S.
Problem z przegladarkďż˝ - wyskakujace o kno jak je obejsc

"Witryna http://www.facebook.com prosi o podanie nazwy u�ytkownika i has�a.
Komunikat witryny: "GN-BR01G" po ANULUJ
"komunikat ze strony http://www.facebook.com: 401 unauthorized ==>
authorization required!"

Jak to zwalczyďż˝ ?

pozdrawiam
Krzysiek

A jaki zasilacz? ;>
NTG

Piotr S.

Data: 2013-02-06 21:59:48
Autor: K.B.
Problem z przegladark? - wyskakujace okno jak je obejsc
:) różowy w białe cętki
jeśli ktoś się z tym spotkał prosze o odpowiedź

pozdrawiam

Data: 2013-02-06 22:02:55
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 06.02.2013 21:59, K.B. pisze:
:) różowy w białe cętki
jeśli ktoś się z tym spotkał prosze o odpowiedź

Owszem - PEBKAC.

Data: 2013-02-06 22:15:59
Autor: K.B.
Problem z przegladark? - wyskakujace okno jak je obejsc
Dzieki za odpowiedz :) jest prosta ale jakże trafna
tylko jednego nie napisałem
nigdy nie wszedlem na strone facebooka na tych kompach - więc wnioskując dalej skąd problem z facebookiem ?
na pewno problem występuja na stroanch gdzie są linki do facebiooka - tylko dlaczego ?

pozdrawiam

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:5112c4ff$1news.home.net.pl...
W dniu 06.02.2013 21:59, K.B. pisze:
:) różowy w białe cętki
jeśli ktoś się z tym spotkał prosze o odpowiedź

Owszem - PEBKAC.

-- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy

Data: 2013-02-06 22:18:16
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 06.02.2013 22:15, K.B. pisze:
[...]

No to bardziej dosadnie: masz idiotę między klawiaturą a krzesłem, który
nie potrafi poprawnie cytować i nie rozumie, że to grupa o sprzęcie.

Data: 2013-02-07 17:25:15
Autor: LPPL
Problem z przegladark? - wyskakujace okno jak je obejsc
Użytkownik "Andrzej Lawa"
W dniu 06.02.2013 22:15, K.B. pisze:

 tylko dlaczego ?

No to bardziej dosadnie: masz idiotę między klawiaturą a krzesłem, który
nie potrafi poprawnie cytować i nie rozumie, że to grupa o sprzęcie.

Przeginasz Lawa! Ja też kiedyś miałem różowy zasilacz w białe cętki i miał identyczne cętki... A może objawy?  Już nie pamiętam...

--
LPPL

Problem z przegladarką - wyskakujace okno jak je obejsc