Data: 2009-05-25 11:13:23 | |
Autor: zly | |
Problem z przeniesieniem numeru | |
Witam
15 maja skonczyla mi sie umowa z Orange (konkretnie. 10 kwietnia udalem sie do salonu Play, skladajac dyspozycje przeniesienia do nich swojego numeru (z abonamentu w Orange, na Play Fresh) dostali pełnomocnictwo do zalatwienia sprawy. 4 maja dostalem sms od Orange, ze przeniesienie numeru niemozliwe z powodu bledu we wniosku. Zadzwonilem, okazalo, sie, ze nie zgadza sie numer dowodu osobistego matki (umowa podpisywana chyba w 96, w miedzyczasie wymiana dowodow, swoja droga dziwne, ze przy podpisywaniu przedluzenia umowy to nie wyszlo...) Zadzwonilem, wyprostowalem sprawe, niemniej jednak to nie wystarczy, okazuje sie , ze cala procedure trzeba rozpoczac jeszcze raz. No wiec udaje sie ponownie do Play i... problem. Pan potwierdza, ze rzeczywiscie trzeba od nowa, tylko, ze on ma w systemie kod jakis tam - nie dostal informacji od Orange o tym, ze sprawa zostala zamknieta. Czekam czekam i nic. Po jakims czasie zadzwonilem znow do Orange, pan powiedzial, ze wyslai info mailem, tego samego dnia co ja dostalem sms, na moja prosbe, powiadomil dzial od przenoszenia numerow by zrobili to jeszcze raz. Bezposrednio sie z tym dzialem skontaktowac niestety nie mozna, dodatkowo pracuje tylko w tygodniu chyba do 17ej... Na dzien dzisiejszy, shytuacja jest taka, ze Orange twierdzi, ze wyslal do Play informacje, Play twierdzi, ze nie dostalo informacji. Wycofac wniosku sam nie moge, trzeba czekac az sie przedawni (9 czerwiec) - tez jakies to chore. Pytanie co dalej. Umowa mi sie skonczyla 15ego, a dalej musze placic Orange abonament. Planuje wyslac do obu firm reklamacje i poprosic o zwrot kosztow za niechciany abonament, niech ustala miedzy soba, czyja wina. Cos jeszcze mozna w takiej sytuacji zrobic? -- marcin |
|