Data: 2009-09-11 00:42:49 | |
Autor: Misiu | |
Problem z przeniesieniem numeru do PLAY | |
W środę przeszedłem się do Play przenieśc tam swój numer. Na początku szło gładko, po pół godzinie dostałem SMSa, że przesłali papiery do Orange, a po kolejnych dwóch otrzymałem SMSa z Orange, że rozpoczęli procedurę przenoszenia. Na tym niestety skończyły dobre wieści.
Po ponad 24 godzinach nie miałem żadnych info z Playa, więc zadzwoniłem do Orange myśląc, że tam jest problem. W/g słów panienki z BOKu, papiery odesłali do Play jeszcze w środę i mam się już dalej z Playem wozić. Po telefonie do Play dowiedziałem się, że papiery CHYBA już dostali i w w ciągu 2 - 3 godzin mam sie spodziewać telefonu lub SMSa z zaproszeniem do saloonu po kartę. Niestety, kontaktu nie było, a wchodząc na stronę Play aby sprawdzić Status widzę info, że Play nie otrzymał jeszcze papierów z Orange Wygląda na to, że przeniesienie utknęło w Play, czy ktoś może wie, ile u nich może upłynąć czasu zanim włączą ten numer ? I kogo molestować w razie co, bo panienka z BOKu Play mówiła, jakby była na haju. -- http://voip.stegny.net |
|
Data: 2009-09-11 01:00:01 | |
Autor: spiderpl | |
Problem z przeniesieniem numeru do PLAY | |
W dniu 11-09-2009 00:42, Misiu pisze:
W środę przeszedłem się do Play przenieśc tam swój numer. Na początku Ja przenosiłem dwa numery z heyah do playa prawie 2 tygodnie |
|
Data: 2009-09-11 07:41:18 | |
Autor: J.Kolina | |
Problem z przeniesieniem numeru do PLAY | |
Wygląda na to, że przeniesienie utknęło w Play, czy ktoś może wie, ile u dzwoń znów na bok i pytaj. U mnie numer był gotowy, a nie dostałę żadnego sms ani mail jk |
|
Data: 2009-09-11 23:06:59 | |
Autor: Misiu | |
Problem z przeniesieniem numeru do PLAY | |
J.Kolina pisze:
Wygląda na to, że przeniesienie utknęło w Play, czy ktoś może wie, ile u Dzięki za info, u mnie było tak samo. Zero jakiejkolwiek informacji, trzeba było samemu pofatygować się do salonu i podpisać umowę. W tej chwili mam już kartę Playa. Numer jeszcze nie jest aktywny u nowego opa, ponoć aktywacja ma nastąpić w sobotę o 13.44 - ciekawe, czy rzeczywiście dotrzymają terminu :) Stara karta Orange'a jeszcze działa, ale można wykonywać tylko wychodzące. Przy próbie dodzwonienia się na numer słychać "Przepraszamy, wybrany numer nie istnieje". Ale to chyba dobry znak :) -- http://voip.stegny.net |
|
Data: 2009-09-11 10:19:46 | |
Autor: Maciek | |
Problem z przeniesieniem numeru do PLAY | |
Użytkownik "Misiu" <mgrizzly@ymail.com> napisał
Play aby sprawdzić Status widzę info, że Play nie otrzymał jeszcze papierów z Orange Pójdź jeszcze raz albo najpierw zadzwoń do salonu i na miejscu niech sprawdzą, co się dzieje z Twoim wnioskiem. Orange uwalnia nr bardzo szybko ale w P4 często się coś zacina i stąd np. brak sms-a. Przećwiczyłem to niedawno. M. |
|
Data: 2009-09-11 10:27:18 | |
Autor: Jan Strybyszewski | |
Problem z przeniesieniem numeru do PLAY | |
Maciek pisze:
Użytkownik "Misiu" <mgrizzly@ymail.com> napisał Oczywisciema Maciek racje pisalem o tym tutaj patrz link. PTC Heyah uwolnila numer a Play twierdzil ze nie i tak 7 dni. http://teleklony.pl/wp/?p=249 |
|
Data: 2009-09-11 23:10:17 | |
Autor: Misiu | |
Problem z przeniesieniem numeru do PLAY | |
Jan Strybyszewski pisze:
Maciek pisze: U mnie Orange uwolniło numer ekspresowo, tzn., w ciągu 2 godzin od momentu złożenia wniosku o przeniesienie w Play dostałem SMSa od nich, że "jest w toku". Następnego dnia, kiedy zadzwoniłem do ich BOKu potwierdzili, że dokumenty/pakiet zostały wysłane do Play poprzedniego dnia. -- http://voip.stegny.net |
|
Data: 2009-09-11 10:27:23 | |
Autor: Borafu | |
Problem z przeniesieniem numeru do PLAY | |
Maciek pisze:
Użytkownik "Misiu" <mgrizzly@ymail.com> napisał No to ja dorzucę swoje żeby nie było tak różowo z Orange. Po zgłoszeniu przeniesienia z Orange do Play i odczekaniu 2-3 dni telefon do BOK Orange : "z naszej strony nie ma żadnych problemów, zgoda została wysłana w dniu xxxx". Następnego dnia w Play mówią że "nie dostali, ale Orange przesyła pocztą, proszę poczekać jeszcze 2-3 dni". Po 2-3 dniach w Play dalej nie ma, w Orange mówią ze wysłali. Po kolejnych 5 dniach dowiaduję się, że Orange odrzuciło wniosek ze względu na niezgodność danych (mieli stary nr dowodu osobistego). A BOK zapewniał dwukrotnie, że problemów nie ma i zgoda JUŻ ZOSTAŁA WYSŁANA do Play. Pozdro -- Borafu |
|
Data: 2009-09-20 14:13:47 | |
Autor: Mentos | |
Problem z przeniesieniem numeru do PLAY | |
W dniu 11-09-2009 10:19, Maciek pisze:
Pójdź jeszcze raz albo najpierw zadzwoń do salonu i na miejscu niech Potwierdzam. Poza tym Play twierdził, że nie ma zgody od Plusa i trzeba jeszcze raz złożyć wniosek o przeniesienie. W salonie Playa przy składaniu nowego wniosku okazało się, że stary jest ok i numer został uwolniony z Plusa i to podobno już na drugi dzień po złożeniu wniosku o przeniesienie. Dostałem starter i na drugi dzień numer działał w Playu. Dodam, że na stronie status.przejdzdoplay.pl cały czas był status nr 2, że czekają na zgodę Plusa. Także BOK Playa twierdził co innego, a w salonie było co innego. -- Pozdrawiam: MENTOS GG:1335 |
|
Data: 2009-09-20 08:39:37 | |
Autor: BearBag | |
Problem z przeniesieniem numeru do PLAY | |
Dodam, że na stronie status.przejdzdoplay.pl cały czas był status nr 2, ta strona playa pokazuje prawde raz na 5 przypadkow. Na poczatku to dzialalo jeszcze i smsy dochodzily ze mozna sie zglosic po starter. Teraz juz w ogole to nie dziala. Po prostu na nastepny dzien po zlozeniu wniosku trzeba isc do salonu playa i tam juz bedzie mozna kontynuować sprawe. Orange i Era jeszcze nigdy mi sie nie spoznili z uwolnieniem numeru. |
|