Problem z przerzucaniem ...

Data: 2010-04-03 14:26:03
Autor: Michał 'miok' RzeĽnik
Problem z przerzucaniem ...
On 2 Kwi, 22:23, Maks <kgs...@icpnet.pl> wrote:
Wymieniłem już linkę i pancerz, przerzutka to slx, a manetki M530.
Nie jest to też problem z regulacja była chyba z 15 razy regulowana i
przez jaki¶ czas chodzi ok po czym problem się pojawia na nowo.
To jest ciekawe > zdefiniuj "jaki¶ czas". Pancerz z niczym nie
koliduje i nie zahacza?
W manetce nie wykręca się baryłka regulacyjna?

Data: 2010-04-03 14:29:39
Autor: Michał 'miok' RzeĽnik
Problem z przerzucaniem ...
On 3 Kwi, 23:26, Michał 'miok' RzeĽnik <michal....@gmail.com> wrote:
> [...]

To jest ciekawe > zdefiniuj "jaki¶ czas". Pancerz z niczym nie
koliduje i nie zahacza?
W manetce nie wykręca się baryłka regulacyjna?
"[..] przez jaki¶ czas chodzi [..]".
Linka jest dobrze dokręcona ;p? i nie jest w _żadnym_ miejscu
pęknięta, zgięta?
Pomysły się chyba kończ±, ale przed zakupem nowej manetki spróbuj
pożyczyć od kogo¶ inn±.

Problem z przerzucaniem ...