Problem z przerzutką czy manetką ?

Data: 2009-08-26 10:48:44
Autor: mmateusz
Problem z przerzutką czy manetką ?
Pojawił się ostatnio dziwny problem z tylną przerzutką. Na niższe biegi schodzi bez problemu. Jednak gdy chcę wrzucić z powrotem na wyższy, słyszę "click" w manetce, linka trochę się napina, ale przerzutka ani drgnie (no może czasami minimalnie).

napisz jeszcze czy masz normalną sprężynę, czy odwrotną:
- normalna (jak wrzucasz na większą zębatkę z tyłu to manetka ciągnie linkę) -
to tu ewidentnie trzeba zmienić pancerze i linki.
- odwrotne (jak wrzucasz na większą zębatkę to linka jest luzowana) - tu bym
obstawiał krzywy hak.

Możesz mieć też luzy na wózku przerzutki - tu musisz albo to polubić albo kupić
nową tylna przerzutkę ;).
--
mk

Data: 2009-08-26 11:30:27
Autor: Dżejm
[...]

Sprężyna odwrotna. Gdy wrzucam na większe linka się luzuje. Na mniejsze się napina, ale tak jak pisałem napina się czasami bez rezultatu :(.

pozdro

Problem z przerzutką czy manetką ?