Problem z quadem

Data: 2014-07-13 14:39:56
Autor: Mateusz NSR
Problem z quadem
Witam mam problem z quadem ostatnio go odebrałem od mechanika ponieważ zgubiła mi się iskra a teraz mam znowu problem z zapalaniem , a mianowicie gdy ostatnio jeździłem zgasł mi on i nie chciał zapalić bo odkręcił mi się kabel  od akumulatora więc go przykręciłem jednak problem nie znikł quad dalej nie odpala . Próbowałem go zapalić zapalił mi ale nie potrafił utrzymać gazu aby nie zgasł mi musiałem szybko dawać gaz ale i tak mi zgasł nie wiem czego to wina czy tego , że odpalałem go na tym oderwanym kablu i mógł się spalić moduł , cewka bądź coś innego czy zapchał mi się gaźnik ?? Jest to quad Kingway Cat z 2008 r.

Problem z quadem