Problem z quadem yamaha warrior 350 Prosze o pomoc

Data: 2012-04-17 08:45:09
Autor: Piotr Rezmer
Problem z quadem yamaha warrior 350 Prosze o pomoc
jakubwarrior pisze:
Witam mam problem z wariorem a konkretnie z iskra jest ale slaba nie
pali silnik wymieniona zostala swieca warrior jest z 2002 roku Prosze o
odpowiedz Pozdrawiam

Słaba iskra może wynikać z zaśniedziałych styków w obwodach cewki. Miałem kiedyś podobny problem, z tym że silnik palił ale miał słabsze osiągi. Pomogło usunięcie śniedzi na złączkach. Osiągi się poprawiły o kilkanaście procent.
Druga rzecz to świeca. Może ta którą wstawiłeś jest felerna. Czy jest różnica w iskrze na starej i nowej świecy?

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2012-04-17 19:31:50
Autor: jakubwarrior
Problem z quadem yamaha warrior 350 Prosze o pomoc

już 3 ¶wiece wymieniłem brane z katalogu styki tak samo przeczyszczone i przepaczone cala instalacja przepaczona  nie mam pojęcia jak kto¶ mial podobny problem to prosze o pomoc pozdrawiam --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2012-04-17 21:44:17
Autor: Arni
On 17.04.2012 21:31, jakubwarrior wrote:

już 3 ¶wiece wymieniłem brane z katalogu styki tak samo przeczyszczone i
przepaczone cala instalacja przepaczona nie mam pojęcia jak kto¶ mial
podobny problem to prosze o pomoc pozdrawiam

przepacz jeszcze jaki¶ słownik poprawnej polszczyzny, poczytaj trochę o interpunkcji. Z pewno¶ci± łatwiej uzyskać poradę je¶li rozmawia się w tym samym języku.

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

Data: 2012-04-17 22:22:59
Autor: Piotr Rezmer
jakubwarrior pisze:

już 3 ¶wiece wymieniłem brane z katalogu styki tak samo przeczyszczone i
przepaczone cala instalacja przepaczona nie mam pojęcia jak kto¶ mial
podobny problem to prosze o pomoc pozdrawiam

SprawdĽ jeszcze do ilu woltów spada napięcie jak kręcisz rozrusznikiem.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2012-04-17 22:41:03
Autor: Kuczu
Problem z quadem yamaha warrior 350 Prosze o pomoc
W dniu 2012-04-17 22:22, Piotr Rezmer pisze:
jakubwarrior pisze:

już 3 świece wymieniłem brane z katalogu styki tak samo przeczyszczone i
przepaczone cala instalacja przepaczona nie mam pojęcia jak ktoś mial
podobny problem to prosze o pomoc pozdrawiam

Sprawdź jeszcze do ilu woltów spada napięcie jak kręcisz rozrusznikiem.

Nie mowi sie "sprawdz" tylko "przepacz" ;)

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-04-18 08:46:10
Autor: Piotr Rezmer
[OT] Re: Problem z quadem yamaha warrior 350 Prosze o pomoc
Kuczu pisze:

Nie mowi sie "sprawdz" tylko "przepacz" ;)

Mamy demokrację, wolność i wolno mi pisać niepoprawnie, poza tym ja to trochę artysta jestem, więc licencja poetika, słowotwórstwo i te sprawy.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2012-04-18 17:57:18
Autor: jakubwarrior
[OT] Re: Problem z quadem yamaha warrior 350 Prosze o pomoc

a wie kto¶ może ile ma mieć impulsator omów ? tak żeby silnik odpalił ? --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2012-04-19 07:15:44
Autor: doktorski
W dniu ¶roda, 18 kwietnia 2012 19:57:18 UTC+2 użytkownik jakubwarrior napisał:
a wie kto¶ może ile ma mieć impulsator omów ? tak żeby silnik odpalił ?
sztery

BP, MSPANC.

pzdr, dr
14/525/400

Data: 2012-04-19 15:30:58
Autor: greg

"jakubwarrior" <zofiazygmunt@_NOSPAM_vp.pl> wrote in message news:f868ab1e86da4b143a595fe43be1acbf$1grupy.scigacz.pl...

a wie kto¶ może ile ma mieć impulsator omów ? tak żeby silnik odpalił ?

twardy jest

kompletnie sie nie zraża

widać, że kładowiec

--
pozdro

greg

Problem z quadem yamaha warrior 350 Prosze o pomoc