Problem z radiem

Data: 2009-03-27 06:43:54
Autor: Włodziu
Problem z radiem
Witam,

samochód Opel Tigra '96.

Mam problem z radiem, który zdarza się sporadycznie lecz ostatnio się troszkę nasilił.

Po przekręceniu kluczyka na pozycję (1) radio się włącza i działa, ale po uruchomieniu silnika gaśnie i nie można go uruchomić! Pomaga ponowne zapuszczenie samochodu albo lekkie przekręcenie i przytrzymanie kluczyka do przodu już po uruchomieniu silnika.

Czasami też zdarza się, że po uruchomieniu silnika radio się włączy i działa normalnie, ale jak jestem w trasie i np. skocze na stacje no i wiadomo zgaszę silnik, to po ponownym rozruchu pojawia się ten problem z radiem.

Sporadycznie też potrafi nagle się wyłączyć podczas jazdy.

Dodam też że radio nie zapamiętuje mi ustawionych stacji radiowych. Tzn. jak uruchomię radio po chwilowym zgaszeniu silnika to zapamiętuje, ale po kilkuminutowymi wyłączeniu zasilania w aucie trzeba na nowo ustawiać stację

Czy ktoś już zetknął się z podobnym przypadkiem?

Czy może być problem ze stacyjką? Kupiłem ten samochód używany i zauważyłem, że było coś kombinowane ze stacyjką bo kluczyk od stacyjki nie pasuje do drzwi.

Data: 2009-03-30 12:38:04
Autor: Włodziu
Problem z radiem
Nikt nie pomoże? :(