Problem z ram Spec

Data: 2011-07-24 08:02:25
Autor: Remigiusz Wjcik
Problem z ram Spec
Witam grupę

Mam problem z ramą model:
http://www.tinyurl.pl/?8Ey8kGbg

Problem obrazują zdjęcia:
http://lodz.internetdsl.pl/fsr1.jpg
http://lodz.internetdsl.pl/fsr2.jpg

Czy ma ktoś doświadczenia w kwestii usuwania podobnego problemu?
Rama nabyta poza granicami kraju, co więcej za wielką wodą...
Generalnie rozważam dwie opcje:
A) reklamacja - i tu chciałbym podpytać czy ktoś próbował i jakie były rezultaty.
B) naprawa - spawanie/lutowanie jak kto woli najlepiej w Łodzi lub okolicach (podobno na polibudzie coś się uda załatwić)

Z góry dzięki za sensowne podpowiedzi

Pozdrawiam Remik

Data: 2011-07-24 11:53:45
Autor: Piotr
Problem z ramą Spec
B) naprawa - spawanie/lutowanie jak kto woli najlepiej w Łodzi lub
okolicach (podobno na polibudzie coś się uda załatwić)

Ty chyba zartujesz, ze chcesz probowac to zespawac - nie nada, nie nada...jak juz to wspawac tam jakas szyne czy cos - obejme, zaspawac obejme i dalej szyne - ale nie samo to, przeciez tam chodza takie sily ze ci to pizdnie jak wsiadziesz od razu...

Data: 2011-07-24 11:29:08
Autor: Remigiusz Wjcik
Problem z ram Spec
Dnia Sun, 24 Jul 2011 11:53:45 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Nie szukam metody, szukam miejsca :)
Oczywiście, że z jakimś wzmocnieniem!

Pozdrawiam Remik

Data: 2011-07-24 17:02:16
Autor: Piotr
Problem z ramą Spec
W dniu 2011-07-24 13:29, Remigiusz Wójcik pisze:
Nie szukam metody, szukam miejsca:)
Oczywiście, że z jakimś wzmocnieniem!

Nie wiem jak teraz, ale kiedys takie rzeczy robili w PZL Mielec byl tam jakis zaklad naprawczy dla samolotow i robili tez ramy (wlasne) a takze naprawiali...

Ale stary - wez to oddaj w dupe jasna na naprawe (wymiane!) gwarancyjna, ta rama ma dozywocie, tak? A jakie to ma znaczenie, ze nie kupiona w PL - zadnego. No chyba, ze ma dozywocie ale dla 1 wlasc...

....skoro to tam poszlo, to albo katowales i wazysz 130 kg albo stop jest wadliwy...jeszcze bym zrozumial na spawie, ale na srodku - gdzie profil jest najwiekszy i teoretycznie powinno byc najmocniej...

Data: 2011-07-24 20:27:34
Autor: Remigiusz Wjcik
Problem z ram Spec
Dnia Sun, 24 Jul 2011 17:02:16 +0200, Piotr napisał(a):

...skoro to tam poszlo, to albo katowales i wazysz 130 kg albo stop jest
wadliwy...

:) nie katowałem i ważę 70 kg, Pizdło przy przeskoczeniu małej dziurki, 2 lata temu w górach była średnio jeżdżona w XC bez skłonności samobójczych i nic się nie działo.
Jutro z rana skłonię się ku próbie reklamacji.

--
Pozdrawiam Remik

Data: 2011-07-26 19:28:25
Autor: kamil/Endurorider.pl
Problem z ramą Spec

Użytkownik "Remigiusz Wójcik" <remik.lodz.bez-tego@gmail.com> napisał w wiadomości news:j0gjih$j3v$2node2.news.atman.pl...

Z góry dzięki za sensowne podpowiedzi

Zapomnij o spawaniu. Jedyna metoda to wymiana całej rury i PODOBNO z tym Mielec radził sobie dość dobrze o ile są w stanie dobrac odpowiedni profil.

Ostantio mejlowalem ze specem w sprawie butów, ktore mi sie posypały a ja uznałem to za wadę fabryczną. Serwis uprzejmy i powiedział żeby drogą oficjalną oddawać wszystko do dilera na miejscu byleby był paragon.

Proponuję Ci abyś napisał co speca UK, odpisują błyskawicznie i kolo powie Ci co powinieneś mieć mieć do reklamacji.

Swoją drogą pęknięcie zajebiste -  jak z kreskówki :)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-07-26 19:39:42
Autor: solar
Problem z ramą Spec
W dniu 2011-07-26 19:28, kamil/Endurorider.pl pisze:

Ostantio mejlowalem ze specem w sprawie butów, ktore mi sie posypały a
ja uznałem to za wadę fabryczną. Serwis uprzejmy i powiedział żeby drogą
oficjalną oddawać wszystko do dilera na miejscu byleby był paragon.

Nie ma szansy na paragon - to był mój rower, który ściągnąłem z US... :)

"Nie pytaj Boga o drogę do nieba, bo wskaże ci najtrudniejszą."
                                      Stanisław Jerzy Lec

Data: 2011-07-26 20:20:19
Autor: kamil/Endurorider.pl
Problem z ramą Spec

Użytkownik "solar" <solar91@opBEZTEGO.pl> napisał w wiadomości news:j0mu45$uu9$1news.onet.pl...

Nie ma szansy na paragon - to był mój rower, który ściągnąłem z US... :)

Ale była szansa na klej poliuretanowy i teraz zamierzam sprawdzić ile on jest wart :)

Data: 2011-07-26 21:28:25
Autor: solar
Problem z ramą Spec
W dniu 2011-07-26 20:20, kamil/Endurorider.pl pisze:

Ale była szansa na klej poliuretanowy i teraz zamierzam sprawdzić ile on
jest wart :)

A nie lepiej po prostu silikon?

"Kobieta powinna zasłaniać oblicze, bowiem nie zostało ono stworzone na podobieństwo Boga."
                                                    św. Bernard

Data: 2011-07-26 23:28:42
Autor: kamil/Endurorider.pl
Problem z ramą Spec

Użytkownik "solar" <solar91@opBEZTEGO.pl> napisał w wiadomości news:j0n4g0$pr7$1news.onet.pl...
W dniu 2011-07-26 20:20, kamil/Endurorider.pl pisze:

Ale była szansa na klej poliuretanowy i teraz zamierzam sprawdzić ile on
jest wart :)

A nie lepiej po prostu silikon?
===

Nie. Musiałem skleić rozwarstwienie czymś co wiąże a nie tylko uszczelnia. Klej wydaje się być zajebiście mocny a do tego jest przeźroczysty więc wygląda to bardzo dobrze, ale ile jest warte to dopiero czas pokażę.

Data: 2011-07-29 05:18:04
Autor: Remigiusz Wjcik
Problem z ram Spec
Dnia Sun, 24 Jul 2011 08:02:25 +0000, Remigiusz Wójcik napisał(a):

[...]

Sklejone :) po problemie, zobaczymy ile wytrzyma,
Przedstawiciel Speca z Łodzi (Dynamo Kilińskiego 3) od poniedziałku odpowiada (oddzwania) na mój telefon z zapytaniem o nowy wahacz.
A i poprosili aby im zdjęcie wysłać bo nie chcą mnie wprowadzić w błąd :)
W warszawskim oddziale podali cenę podczas rozmowy tel :)
Heh dziwny świat

--
Pozdrawiam Remik

Data: 2011-07-29 08:30:06
Autor: kamil/Endurorider.pl
Problem z ramą Spec

Użytkownik "Remigiusz Wójcik" <remik.lodz.bez-tego@gmail.com> napisał w wiadomości news:j0tfqc$ts6$1node2.news.atman.pl...

Sklejone :) po problemie, zobaczymy ile wytrzyma,

Sklejone?

[...]

Ile?

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-07-29 16:03:01
Autor: CeZ__134
Problem z ram Spec

Sklejone :) po problemie, zobaczymy ile wytrzyma,

Rower ? czy Ty ?..
A dzwoniles do airbika ile by chcieli za nowy nienarazajacy zycia wahacz ?

pozdr

CeZ__134

Data: 2011-07-29 20:58:02
Autor: Remigiusz Wjcik
Problem z ram Spec
Dnia Fri, 29 Jul 2011 16:03:01 +0200, CeZ__134 napisał(a):

Sklejone :) po problemie, zobaczymy ile wytrzyma,

Rower ? czy Ty ?..
A dzwoniles do airbika ile by chcieli za nowy nienarazajacy zycia wahacz
?

pozdr

CeZ__134

cena nowego 400-450 PLN więc nie tak hop-siup
Jak potestuję to klejenie i będzie ok to będę się chwalił,
Może się nie rozleci - ja na pewno nie ucierpię z tego powodu :)
--
Pozdrawiam Remik

Data: 2011-07-30 08:55:48
Autor: kamil/Endurorider.pl
Problem z ram± Spec

Użytkownik "Remigiusz Wójcik" <remik.lodz.bez-tego@gmail.com> napisał w wiadomości news:j0v6sq$do8$1node2.news.atman.pl...

cena nowego 400-450 PLN więc nie tak hop-siup
Jak potestuję to klejenie i będzie ok to będę się chwalił,
Może się nie rozleci - ja na pewno nie ucierpię z tego powodu :)

Jeżeli rura pękła na samym środku to co byś nie zrobił i tak pęknie znowu w tym samym, nietypowym, miejscu. 450 PLN wydaje się być akceptowalną ceną według mnie chociaż dla zasady sprawdziłbym ebay etc.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-07-30 13:31:12
Autor: biodarek
Problem z ram Spec
W dniu 30.07.2011 08:55, kamil/Endurorider.pl pisze:

cena nowego 400-450 PLN wic nie tak hop-siup
Jak potestuj to klejenie i bdzie ok to bd si chwali,
Moe si nie rozleci - ja na pewno nie ucierpi z tego powodu :)

Jeeli rura pka na samym rodku to co by nie zrobi i tak pknie
znowu w tym samym, nietypowym, miejscu. 450 PLN wydaje si by
akceptowaln cen wedug mnie chocia dla zasady sprawdzibym ebay etc.

Te myl, e akceptowalna. Obawiaem si wyszej... z pewnym niepokojem :)

--
biodarek

Data: 2011-07-30 21:17:41
Autor: kamil/Endurorider.pl
Problem z ram Spec

Uytkownik "biodarek" <darkm_usunto@poczta.onet.pl> napisa w wiadomoci

Te myl, e akceptowalna. Obawiaem si wyszej... z pewnym niepokojem :)

Czasami zdarzaj si takie pozytywne cho lepiej powiedzie "nie a tak ze" akcenty cho zazwyczaj jest dokadnie odwrotnie :(

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-08-02 16:10:45
Autor: Remigiusz Wjcik
Problem z ram Spec
Dnia Fri, 29 Jul 2011 05:18:04 +0000, Remigiusz Wójcik napisał(a):

Sklejone :) po problemie, zobaczymy ile wytrzyma,

Sklejone...
Wytrzymałość jest, rower poskładany, przejechane kilka km i hopnięte z kilku miejsc i to dość porządnie jak na mnie. Do wewnątrz  rurki wprowadzony został aluminiowy element długości ok 170 mm doszlifowany i dogięty tak aby szczelina między nim a rurą nie była większa od 1mm.
http://lodz.internetdsl.pl/fsr7.jpg
Obie powierzchnie odpowiednio zmatowione i odtłuszczone. Klejone wysokoelastycznym przemysłowym dwuskładnikowym klejem epoksydowym o podwyższonej elastyczności (Axon).
http://lodz.internetdsl.pl/fsr8.jpg
Dodatkowo aby zapobiec wysunięciu się z siebie elementów rurka przebita została dwoma kołkami pozycjonującymi średnicy 5mm.
http://lodz.internetdsl.pl/fsr5.jpg
http://lodz.internetdsl.pl/fsr6.jpg
Obaw co do jazdy już nie mam.
Zobaczymy tylko jak z trwałością :]
P.S. autoryzowany sklep odpowiada już 8-my dzień...
--
Pozdrawiam Remik

Data: 2011-08-02 19:01:47
Autor: kamil/Endurorider.pl
Problem z ramą Spec

Użytkownik "Remigiusz Wójcik" <remik.lodz.bez-tego@gmail.com> napisał w wiadomości news:j197i5$t17$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jestem ciekawy ile to rozwiązanie pociągnie - mam nadzieję, że jeżeli puści to nic Ci się nie stanie. Szczerze mówiąc to mam mieszane uczucia zwłaszcza wobec wystających kołków oraz otworów montażowych no, ale mam nadzieję że to sie nie sprawdzi :)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Problem z ram Spec