Problem z reanimacją starego peceta HELP! :/

Data: 2009-03-30 12:59:47
Autor: Jacek Maciejewski
Problem z reanimacją starego peceta HELP! :/
Dnia Mon, 30 Mar 2009 11:32:03 +0200, Koniecpolski napisał(a):

Po zlozeniu  niby wszystko ok, moge juz wejsc do biosu ale w momencie bootowania

Na początek wyzeruj pamięć BIOS-u (ustawienia domyślne wpisz). Choć prawdę
mówiąc jak wymieniałeś baterię to pewnie już go wyzerowałeś :)  No i próbuj
dalej zabutować. Jak się nie uda z dysku, próbuj z CD. Obawiam się że
jednak będziesz musiał postawić windę na nowo. Oczywiście, minimalny zestaw
dodatków, tylko grafika plus jeden moduł RAM. Zbędne napędy poodłączać.
--
Jacek

Data: 2009-03-30 13:10:16
Autor: Koniecpolski
Problem z reanimacją starego peceta HELP! :/
Użytkownik "Jacek Maciejewski" :
Oczywiście, minimalny zestaw
dodatków, tylko grafika plus jeden moduł RAM.

Bingo!  Wyciagnalem jeden modul RAM i ruszylo, dzieki wielke!!

Data: 2009-03-30 13:25:58
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Mon, 30 Mar 2009 13:10:16 +0200, Koniecpolski napisał(a):

Bingo!  Wyciagnalem jeden modul RAM i ruszylo, dzieki wielke!!

No i fajno. Zatrudnij jeszcze memtesta, może i ten chodzący moduł jest
nietenteges. Tylko kto to teraz kupuje płytę na s370! Litości :) trzeba
było kupić za 50-100zł płytę na s478 z Pentium ponad 1GHz. Albo za jakieś
200zł płytę z Pentium około 3GHz (nie wiem jaką masz zasiłkę - może trzeba
by wymienić w tym drugim przypadku, ale to też koszt rzędu 25zł) i miałbyś
współczesny komp.
--
Jacek

Data: 2009-03-30 14:09:23
Autor: Koniecpolski
[...]

W zasadzie kupilem tą plytę bo nie chcialo mi sie reinstalować systemu. Poza tym stoi na nim czysty win2k i jeden jedyny program w wersji serwerowej korzystajacy z bazy SQL i klucza HASP, pracuje 24h, bez peryferii.

Data: 2009-03-30 15:01:40
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Mon, 30 Mar 2009 14:09:23 +0200, Koniecpolski napisał(a):

[...]

Jeśli ten w2k to OEM to jeszcze rozumiem, ale jeśli nie, to jednak nawet
mimo to że to taki specjalistyczno-wyjątkowy komp brałbym pod uwagę wymianę
płyty. W końcu niewiele by trzeba reinstalować oprócz systemu :) Platforma
s370 to dziś płyty zupełnie zestarzałe. Jeśli jakiś egzemplarz działa to
niemalże cudem i trzeba się liczyć z wysoką awaryjnością. Pewnie, zaraz
ktoś się zgłosi i powie że ma i440BX i śmiga. No zgoda, bywa, kiedyś to
umieli płyty robić :) ale wyjątki nie potwierdzają reguły.

--
Jacek

Data: 2009-03-31 23:31:59
Autor: radxcell
*Jacek Maciejewski* wrote in <news:1xkty6z8y372m$.uu337m37owra$.dlg40tude.net>:
ktoś się zgłosi i powie że ma i440BX i śmiga. No zgoda, bywa, kiedyś to
umieli płyty robić :) ale wyjątki nie potwierdzają reguły.

dziekuje, juz nic nie musze mowic. no, moze jeszcze ze do tego BX jest proc
sporo powyzej 1GHz

pozdr, rdx

--
|   / _` / _` |>  </ _/ -_) | | spamboks na o2peel

Problem z reanimacją starego peceta HELP! :/