Problem z rejestracją p-py SAM

Data: 2010-03-05 14:39:46
Autor: Miki
Problem z rejestracją p-py SAM
Skończyłem robić sobie przyczępkę SAM. Chciałem ją zarejestrować, ale w urzędzie komunikacji dowiedziałem się, że muszę mieć rachunek conajmniej na zaczep i lampy.
Problem w tym, że lampy są od jakiejś starej przyczepy rolniczej (ale nie używane), a zaczep kupiłem kilka lat temu i nawet nie pamiętam, czy brałem wtedy jakiś rachunek.
Zdaje się, że dotychczas wystarczało oświadczenie, że przyczepka złożona z moich materiałów?...
Coś się zmieniło, czy urzędas wstał lewą nogą?
Kto ustala, jakie dokumenty sa potrzebne, no bo w ustawie to jest dość ogólnikowo?

Pozdrówka
Miki

Data: 2010-03-05 16:03:20
Autor: Agent 0700
Problem z rejestracją p-py SAM
Skończyłem robić sobie przyczępkę SAM. Chciałem ją zarejestrować, ale w urzędzie komunikacji dowiedziałem się, że muszę mieć rachunek conajmniej na zaczep i lampy.

ode mnie nie żądali rachunku, zaczep musi mieć homologację, lampy też.

Problem w tym, że lampy są od jakiejś starej przyczepy rolniczej (ale nie używane), a zaczep kupiłem kilka lat temu i nawet nie pamiętam, czy brałem wtedy jakiś rachunek.

Zapytaj się z jakich przepisów to wynika

Zdaje się, że dotychczas wystarczało oświadczenie, że przyczepka złożona z moich materiałów?...

Tak było w moim przypadku

Coś się zmieniło, czy urzędas wstał lewą nogą?
Kto ustala, jakie dokumenty sa potrzebne, no bo w ustawie to jest dość ogólnikowo?

Pewnie UK różnie interpretują przepisy.

Nie możesz załatwić jakiegoś rachunku w sklepie dla picu?

Z koniem lepiej się nie kopać.

Pozdrawiam

Jacek

Data: 2010-03-05 16:31:16
Autor: Miki
[...]

Aż mam ochotę napisać do jakiegoś Motoru czy coś...
To od jakiegoś niedouczonego urzędasa ma zależeć, jakie koszty mam ponosić?

Nie możesz załatwić jakiegoś rachunku w sklepie dla picu?

No będę musiał, ale to będzie koszt..

Z koniem lepiej się nie kopać.

Racja

Pozdrawiam
Miki

Data: 2010-03-07 21:51:58
Autor: Pabl_o

Użytkownik "Miki" <mikpok@gmail.com> napisał w wiadomości news:hmr1nu$cml$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

W Poznaniu wymagalioswiadczenia, ze wszystkie czesci uzyte do zbudowania sa moja wlasnoscia. Jesli chodzilo parametry techniczne, opierali sie na opinii rzeczoznawcy.
Byla to przyczepa ciezka - 2,5 DMC.

--
Picass

Problem z rejestracją p-py SAM